Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas op 11 juli wordt dat overnamedocument ingevuld met de vorige eigenaar dus ik kan blijkbaar pas dan een aanvraag doen... Dat bevestigen ze me steeds aan telefoonVerhuisd hoeft toch niet. Als je alle gegevens hebt, dan kan je de aansluiting al verhuizen, desnoods neem je een 2de.
Ik heb dat 2 maanden geleden ook gedaan en ga dat nu woensdag terug doen. Ik neem woensdag gewoon een nieuw contract op een 2de adres (ik laat ze dus 1,5 maand parallel lopen) en dat is dan aan de prijs van deze maand.
3 personen aan telefoon waren precies verkeerd. Ik heb online gewoon mijn datum kunnen instellen waarop ik de sleutels ontvang en EAN nummer was automatisch ingevuld ... In de mailbox de fiche optifix Pro van juni 2023 ...Pas op 11 juli wordt dat overnamedocument ingevuld met de vorige eigenaar dus ik kan blijkbaar pas dan een aanvraag doen... Dat bevestigen ze me steeds aan telefoon
Ik zit enkel vast voor gas bij Luminus. Voor elektriciteit altijd variabel gehouden sinds al voor de energiecrisis.Hoe zit het met de electriciteitsprijzen van Optifix?
Schoonouders hebben geen zonnepanelen, ik ga hen sowieso ook voor gas overschakelen, maar ik weet niet hoe het zit met elektriciteit. Advies?
Startdatum = Vandaag + 21 dagenIk heb al optifix voor elektriciteit (contract 06/2022). Is het mogelijk om een nieuw optifix tarief te laten ingaan op een bepaalde datum (bv 10/2023)?
Als ik naar my luminus ga kan ik wel wijzigen maar kan nergens een startdatum kiezen?
Ik heb al optifix voor elektriciteit (contract 06/2022). Is het mogelijk om een nieuw optifix tarief te laten ingaan op een bepaalde datum (bv 10/2023)?
Als ik naar my luminus ga kan ik wel wijzigen maar kan nergens een startdatum kiezen?
Startdatum = Vandaag + 21 dagen
September of oktober laten ingaan. Aangezien ik niet verwacht dat het vaste contract volgende maand goedkoper gaat zijn dan het huidige contract.Kan je optifix gas wel bijvoorbeeld pas in oktober laten starten? Indien ja, is dit de beste optie als ik deze maand nog inteken of beter meteen laten ingaan? Momenteel heb ik variabel contract bij Engie.
Je moet maar 1 grote verbruiker hebben natuurlijk... Typische is een koelkast of diepvries als stroomvreter.Vandaag de eindafrekening gekregen van de elektriciteit (Engie)
2060 kWh voor 339 dagen
Ligt het aan mij of is dit serieus hoog voor een 1-persoons huishouden?
Kom pas thuis tegen 17u30 - 18u30 en steek ocharm 1 lamp in mijne living aan.
Verder heb ik enorm veel geluk dat mijn ouders de was doen, en ik kook max. 2 keer per week.
Als ik opzoek, zou het gemiddelde verbruik voor een 1-persoons huishouden op 1200 à 1600 kWh zitten.
Wat denken jullie hiervan?
Heb reeds info gevraag aan Engie, ben echt wel eens benieuwd.
Eens terug opgezocht 861 kWh in 2019 als alleenstaande. Sindsdien gedaald van 1235 kWh in 2020 naar 1032 kWh in 2022 voor 2 personen in een appartement.Vandaag de eindafrekening gekregen van de elektriciteit (Engie)
2060 kWh voor 339 dagen
Is niet noodzakelijk overdreven.Vandaag de eindafrekening gekregen van de elektriciteit (Engie)
2060 kWh voor 339 dagen
Verder heb ik enorm veel geluk dat mijn ouders de was doen, en ik kook max. 2 keer per week.
Als ik opzoek, zou het gemiddelde verbruik voor een 1-persoons huishouden op 1200 à 1600 kWh zitten.
Wat als ( ik denk het ook niet maar kom…) augustus bvb toch plots lager is. Je hebt juni vastgeklikt dus dan is het toch een gedoe ( opzeg en terug intekenen) om uiteindelijk de prijs van augustus te krijgen. Gezien de zomermaanden toch maanden zijn van bijna 0 verbruik, is het dan geen beter idee dit onmiddellijk te laten ingaan? Een nieuwe prijs op een bestaand contract zijn 3 kliks ofzo. Of zie ik dit verkeerdVoor gas de optifix genomen, met startdatum 1-9. Ik verwacht nog wat stijgingen komend najaar...
Engie gaat u niet veel kunnen vertellen, die factureren gewoon uw verbruik. Je kan zo'n dingen niet 1 op 1 vergelijken, het hangt sterk van uw eigen situatie en verbruikprofiel. Bvb. een elektrische warmwater boiler kan al rap 1000 kWh meerverbruik op een jaar geven. Elektrisch koken vs. op gas, elektrische verwarming die sporadisch op staat, Amerikaanse koelkast vs. klein frigootje, ...Vandaag de eindafrekening gekregen van de elektriciteit (Engie)
2060 kWh voor 339 dagen
Zo buitensporig is dat niet volgens mij. Engie gaat het u allesinds niet kunnen vertellen.Vandaag de eindafrekening gekregen van de elektriciteit (Engie)
2060 kWh voor 339 dagen
Das toch redelijk veel voor een alleenstaande. (En al zeker voor iemand die geen was doet of amper kookt)2000 kWh voor bijna een jaar is toch niet veel
Verbruik zit sowieso in u standby toestellen. Een slechter of minder goed werkende ijskast kan al serieus wast slurpen bv.