Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, de prijzen gaan zeer waarschijnlijk nog fameus stijgen. Met vaste tarieven bescherm je jezelf ertegen en dan kan je altijd nog switchen als de prijzen terug zakken. Maar ik zal zeker en vast geen variabel tarief aangaan, dus dan zullen ze bij zakkende prijzen toch echt wel terug vaste tarieven moeten gaan aanbieden om mij te doen overstappen.Ik ben hier maar half en half af en toe aan het volgen en een leek.
Anticiperen jullie met die luminus optifix om de prijs voor eventueel 2 jaar vast te zetten tegen prijsstijgingen om dan eventueel vroeger uit te stappen naar een goedkoper tarief? Of wat is jullie gedachtegang?
Ikzelf ben luminus essential, die prijzen liggen precies goedkoper maar is variabel dus deze zullen nog wel stijgen zeker?
Morgen zou mijn contract beginnen bij mijn nieuwe leverancier (luminus), iemand enig idee wanneer ik normaal mijn afrekening zou moeten ontvangen van de vorige (Mega)?
Klopt, de prijzen gaan zeer waarschijnlijk nog fameus stijgen. Met vaste tarieven bescherm je jezelf ertegen en dan kan je altijd nog switchen als de prijzen terug zakken. Maar ik zal zeker en vast geen variabel tarief aangaan, dus dan zullen ze bij zakkende prijzen toch echt wel terug vaste tarieven moeten gaan aanbieden om mij te doen overstappen.
Ik wacht ondertussen al bijna een half jaar op mijn afrekening van Mega.
.Klopt, maar gezien ik toen nog een terugdraaiende teller had en nu niet meer, zou ik nu een veel hoger voorschot moeten betalen en mijn maandelijks voorschot is nog altijd 11 euro. Dus ik ben er nu voor aan het zorgen dat ik mijn geld zo "terugkrijg".Dan zullen ze u nog geld moeten waarschijnlijk.
Veel minder vermoeiend dan een hoop telefoontjes te moeten plegen of mails te moeten sturen.Ergens rond 2035 gok ik, ze zijn daar niet zo vlot.Morgen zou mijn contract beginnen bij mijn nieuwe leverancier (luminus), iemand enig idee wanneer ik normaal mijn afrekening zou moeten ontvangen van de vorige (Mega)?
haha hier gisteren hetzelfde meegemaaktZojuist Engie al aan de lijn met de vraag waarom ik overging, waarin ze al subtiel hintten naar het tarief van Luminus Optifix.
"Ze konden helaas niet doen als tegenvoorstel"

Ik zit (sinds vorige week) bij Luminus:Ik ben hier maar half en half af en toe aan het volgen en een leek.
Anticiperen jullie met die luminus optifix om de prijs voor eventueel 2 jaar vast te zetten tegen prijsstijgingen om dan eventueel vroeger uit te stappen naar een goedkoper tarief? Of wat is jullie gedachtegang?
Ikzelf ben luminus essential, die prijzen liggen precies goedkoper maar is variabel dus deze zullen nog wel stijgen zeker?

Weet er iemand wat de correct prijszetting is van die OptiFix? Als ik een simulatie doe krijg ik enkel de variabele tarieven te zien, maar ik kan het contract wel afsluiten voor 2 jaar vast ...
Thx.Energietarieven voor thuis in Vlaanderen, Wallonië of Brussel - Luminus.be
Handig overzicht van onze tarieven voor thuis met duurzame groene stroom en ons engagement wat prijzen betreft. Ontdek het hier.www.luminus.be
doe eens de vtest?Thx.
Zou handiger zijn dat ik het dus wel kan berekenen, want die tariefkaarten zijn (voor mij toch) heel onoverzichtelijk.
2k gas en 2k elektriciteit = 335 euro/maanddoe eens de vtest?
.Same here. Maar die prijzen gaan nog stijgen en als ze zakken kan je makkelijk overstappen. Mijn (variabel) contact begint morgen bij Luminus, maar ben aan het twijfelen om direct naar die fix over te stappen als dat mogelijk is.2k gas en 2k elektriciteit = 335 euro/maand
Ik betaal momenteel 200 euro per maand.