Nineshots
Well-known member
En daar gaat zijn vraag net over, of de laadpalen bij Fastned gedeeld worden of niet.Inderdaad altijd proberen een paal te nemen die niemand gebruikt omdat het anders gedeeld wordt.
Want dat is niet altijd zo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daar gaat zijn vraag net over, of de laadpalen bij Fastned gedeeld worden of niet.Inderdaad altijd proberen een paal te nemen die niemand gebruikt omdat het anders gedeeld wordt.
Zal van de effectieve laadpaal afhangen of die intern 2 aansluitingen heeft, of loadbalancing tussen de 2 aansluitingen...
Hij bedoelt 2 aansluitingen op de laadpaal. De paal levert 300kW. Stel dat er 2 auto's aan hangen, is het dan 2x300kW of 2x150kW...
Zijn vraag is nu toch echt niet in het chinees geschreven he?![]()
En daar gaat zijn vraag net over, of de laadpalen bij Fastned gedeeld worden of niet.
Want dat is niet altijd zo.
Ondertussen een week verder met de Polestar.
Elektrisch rijden is uiteindelijk niet zo bijzonder.. na een weekje is het nieuwe er af![]()

De goeie oude Volvo V60 Diesel sound!Heb ik nogal gehoord
en dan missen ze de sound![]()
Ondertussen een week verder met de Polestar.
Elektrisch rijden is uiteindelijk niet zo bijzonder.. na een weekje is het nieuwe er af![]()
Single, die is al snel genoeg.Single of dual motor?

Single, die is al snel genoeg.
De dual was absurd![]()

Het optrekken is leuk, maar 90% van de tijd rij je in een treintje 70 of 120km/u.True... Maar na een week ben je de stilte en het instant koppel dus al gewoon? Puur uit interesse, 2 weken geleden een paar keer elektrisch gaan testrijden![]()
Het optrekken is leuk, maar 90% van de tijd rij je in een treintje 70 of 120km/u.
De stilte is wel aangenaam bij lage snelheden. Maar bij hogere snelheden is het niet zoveel stiller dan een naft imo. Het rolgeluid van de banden begin je wel te horen.
Ik ben ook aan het aftellen.
Besteld in januari. Verwacht in de week van 23 december 2022.
Mijn Enyaq IV nog steeds mei 2023.
Er is misschien toch nog hoop! Ik heb midden mei 2022 mijn ID.4 besteld, een collega van mij de zijne een dikke maand later. Hij heeft ondertussen al bericht gekregen dat zijn wagen is toegekomen. Ook op internet zie ik meer en meer berichten voorbij komen van geleverde wagens die rond dezelfde periode besteld zijn geweest. Mijn collega heeft wel een Pro besteld (ik een Pro Performance) wat misschien de vroegere levering kan verklaren.Bij Skoda is het van hetzelfde, maar het lijkt wel telkens over Nederlandse wagens te gaan jammer genoeg.
Er is misschien toch nog hoop! Ik heb midden mei 2022 mijn ID.4 besteld, een collega van mij de zijne een dikke maand later. Hij heeft ondertussen al bericht gekregen dat zijn wagen is toegekomen. Ook op internet zie ik meer en meer berichten voorbij komen van geleverde wagens die rond dezelfde periode besteld zijn geweest. Mijn collega heeft wel een Pro besteld (ik een Pro Performance) wat misschien de vroegere levering kan verklaren.
De Enyaq die ik bestelde is nog steeds niet in productie. De dealer denkt deze maand. Om dan in november geleverd te worden.Er is misschien toch nog hoop! Ik heb midden mei 2022 mijn ID.4 besteld, een collega van mij de zijne een dikke maand later. Hij heeft ondertussen al bericht gekregen dat zijn wagen is toegekomen. Ook op internet zie ik meer en meer berichten voorbij komen van geleverde wagens die rond dezelfde periode besteld zijn geweest. Mijn collega heeft wel een Pro besteld (ik een Pro Performance) wat misschien de vroegere levering kan verklaren.
Impressive vs Inspiring?Mijn iX3 is wederom uitgesteld. BMW weet het preciea zelf niet goed meer. Vermoedelijk December.
Erg sterk, wagen besteld eind December, ging er op 6 maanden zijn… ondertussen ontvangt de ene collega na de andere de zijne, een heel groot deel daarvan zijn na de mijne besteld. Ik moet 4! maanden langer wachten dan de andere in 2021 bestelde wagens.
Impressive vs Inspiring?
Mijne is eind augustus besteld, maar nog geen productiedatum gekregen.