Je kan dat toch niet vergelijken? Die kap van BMW is uitgerust met een gasveer.
Dat is hoe het zou moeten he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan dat toch niet vergelijken? Die kap van BMW is uitgerust met een gasveer.
Dat ziet er mij ne super betrouwbare kerel uit, en een referentie voor auto filmkes inderdaad
Dat is hoe het zou moeten he

Bwa facebookgroepen staan vol met hetzelfde issue hoor![]()
Dan maar een officieel filmpje van BMW:Dat ziet er mij ne super betrouwbare kerel uit, en een referentie voor auto filmkes inderdaad
![]()

dat werkt bij mijn iX3 gewoon perfect hoor.Dat werkt dus niét bij de iX3![]()

Heb je al eens gekeken in u boekje? Zoals die speciale gast van u eerste filmpje.Dan maar een officieel filmpje van BMW:
Dat werkt dus niét bij de iX3![]()

De meeste EV's zijn momentel leasewagens via de werkgever, die betalen de mensen niet zelf.Mensendie eenmet een EVkunnen betalengaantoch nietwél gewoon naar de LIDL![]()

Ik denk dat als je een EV krijgt via je werk, je gerust bij iets duurders dan de Lidl kan gaanDe meeste EV's zijn momentel leasewagens via de werkgever, die betalen de mensen niet zelf.![]()

Mijn nonkel en tante zijn 10x zo rijk als ik (eerder 100x maar ik wil niet opscheppenIk denk dat als je een EV krijgt via je werk, je gerust bij iets duurders dan de Lidl kan gaan![]()
), hebben letterlijk miljoenen en een kast van een huis (lees villa) staan.
Nee letterlijk iedereen kan naar de Lidl gaan, zelfs de Couckes van deze wereld. Maar ik doelde eerder op je vorige comment, waarbij ik toch denk dat de EV-rijders meestal degenen zijn met wat meer geld om te spenderenMijn nonkel en tante zijn 10x zo rijk als ik (eerder 100x maar ik wil niet opscheppen), hebben letterlijk miljoenen en een kast van een huis (lees villa) staan.
Die mensen gaan altijd naar den Aldi en de Lidl. Hoe goedkoper hoe beter. Elke cent telt daar. En ja die hebben ook ne bedrijfswagen.
En je gaat mij niet zeggen dat dit de enige mensen met geld zijn die dat doen.![]()

En toch is het de bedoeling dat je die motorkap inderdaad met een serieuze zwier dichtgooit. Voldoende snelheid of hij gaat niet in het slot maar enkel het hoofdslotje.Allemaal met een zelfgeknutselde frunk natuurlijk.
Nu, dat je de motorkap zo hard moet dichtsmijten is niet normaal nee. Mijn motorkap met gasveren sluit veel makkelijker. Heb dat nooit zelf dichtgedaan maar wel al gezien.
Wat is dat nu weer voor onzin? Naar de Lidl of Aldi gaan heeft toch niks te maken met wat uw werkgever u aanbied of met welke wagen je rijdt?Ik denk dat als je een EV krijgt via je werk, je gerust bij iets duurders dan de Lidl kan gaan![]()
Ik vind dat nochtans wel kloppen. Hetgeen je in een LIDL vindt, maar bij Aldi is het 100 keer erger, is kwalitatief echt onder de maat. Je moet echt eens proberen om een volledige week gezond te eten met vers uit die winkels.Wat is dat nu weer voor onzin? Naar de Lidl of Aldi gaan heeft toch niks te maken met wat uw werkgever u aanbied of met welke wagen je rijdt?
Het gaat zelfs niet om hoe vermogend je bent.

Daarom dat lidl heel goed scoort op hun kwalitatief aanbod van verse groenten en fruit?Ik vind dat nochtans wel kloppen. Hetgeen je in een LIDL vindt, maar bij Aldi is het 100 keer erger, is kwalitatief echt onder de maat. Je moet echt eens proberen om een volledige week gezond te eten met vers uit die winkels.
Het aanbod aan gezond en kwalitatief is zo klein, het aanbod aan spotgoedkoop en verschrikkelijk ongezond is gigantisch. Dat laatste - veel voor weinig - hangt onlosmakelijk vast aan inkomen.
Mensen met veel geld, en daar reken ik mijzelf niet bij, kunnen het betalen om te gaan winkelen in een deli of een supermarkt die meer belevingscentrum is, rijk&gevarieerd eten biedt, goeie wijnen heeft,… en betalen daar vaak ook graag wat meer voor.
Die gaan echt niet, en daar reken ik mijzelf wel bij, 30 minuten staan aanschuiven aan een extreem inefficiënte kassa nadat ze na 45 minuten zoeken tussen chips, chocola en ranzig vlees eindelijk een tomaat hebben gevonden die niet bedorven is.
Mensen met geld hebben (helaas?) die keuze, die anderen niet hebben. Maar lidl/aldi shoppen gaat hand in hand met inkomen (of je bent niet gevoelig voor kwaliteit)
Geen 100%, maar dat komt omdat ie al wat mankementen gehad heeft. Overigens alleen maar op onderdelen die ook op ICE's zitten.Voor terug on topic te gaan. Wie is hier 100% content van zijn elektrische wagen.
Ik moet wel zeggen dat ik me geërgerd heb deze winter aan de verminderde range. Nu het weer wat warmer is ebt de ergernis wel weg.

100% zou eigenaardig zijn. Ik ben nog nooit 100% tevreden geweest van een wagen.Voor terug on topic te gaan. Wie is hier 100% content van zijn elektrische wagen.
Ik moet wel zeggen dat ik me geërgerd heb deze winter aan de verminderde range. Nu het weer wat warmer is ebt de ergernis wel weg.
Hier worden de ergenissen groter hoe langer ik met de Q4 rij.ik dacht dat dat hier over elektrische wagens ging.. blijkbaar ist verzeild in Lidl vs aldi....
Voor terug on topic te gaan. Wie is hier 100% content van zijn elektrische wagen.
Net zoals ugar 100% tevreden over het EV-gedeelte. Ik vind het echt aangenaam om met een EV te rijden en de voordelen zijn voor mij veel groter dan de nadelen.ik dacht dat dat hier over elektrische wagens ging.. blijkbaar ist verzeild in Lidl vs aldi....
Voor terug on topic te gaan. Wie is hier 100% content van zijn elektrische wagen.
Ander 'anekdotisch' verhaal die me opviel is dat de vrouwelijke collega's hun wagen (tesla/ID4/etc...) meestal tot 100% opladen. Toen ik dat zei dat dit niet zo heel goed is voor de batterij vielen die precies uit de lucht.
Ik vermoed dat de tweedehands markt binnen 3-5 jaar overspoeld gaat worden door autos met afgeleefde batterijen.
Niets dat met elektrisch rijden te maken heeft dusHier worden de ergenissen groter hoe langer ik met de Q4 rij.
- Smartphone die helft vd tijd niet herkend wordt, zelfs wanneer hij wireless oplaadt.
- Wanneer radio wordt afgespeeld via mmi en er een inkomende oproep via apple car play binnenkomt, moet na het beeindigen van het gesprek de radio manueel terug opgezet worden…
- laaddoel kan sinds enkele dagen niet meer worden aangepast via app
- cruisecontrol die enkel per 10km kan worden aangepast (tenzij ik de trick nog niet gevonden heb)
- software bug waardoor je elke keer je instapt een welkomscherm moet wegklikken aangezien de wagen steeds denkt dat je guest user bent.
... Ander 'anekdotisch' verhaal die me opviel is dat de vrouwelijke collega's hun wagen (tesla/ID4/etc...) meestal tot 100% opladen. Toen ik dat zei dat dit niet zo heel goed is voor de batterij vielen die precies uit de lucht.
Ik vermoed dat de tweedehands markt binnen 3-5 jaar overspoeld gaat worden door autos met afgeleefde batterijen.