Elektrische wagens

Maar die 19 maand wachttijd is puur fictief he. Ze weten niet wanneer ze die gaan leveren, dat is hun beste schatting. Maar dat kan evengoed 25 maand zijn, of 40. Er is nu een gigantische achterstand en zolang er bestellingen bijkomen krijg je die niet weggewerkt. En dat zorgt enkel voor frustratie want mensen zijn er op aan het wachten...
Nee ben ik mee akkoord hoor, maar ik bedoel gewoon dat je als werknemer niet de keuze hebt. Mijn huidige wagen is "op" in september (ondanks dat er quasi geen kilometers opstaan in vergelijking met pré corona, maar ik moét een nieuwe bestellen. Nieuwe car policy is ook dat je enkel elektrisch mag kiezen, dus of hij nu direct of binnen 2 jaar pas geleverd kan worden, bestellen moet ik toch. Ik zit er niet te hard mee, mijn huidige wagen voldoet perfect, maar aangezien België een land van bedrijfswagens is kan ik me voorstellen dat er veel bestelde auto's gewoon zijn door een situatie zoals de mijne.

Jaja, ik heb een pre-facelift ix3 he :p ik ben zo'n geval.
Maar met normale levertermijnen kan je dat nog wat accepteren he. Als je echter zo lang moet wachten op uw auto dat hij verouderd is tegen dat je hem krijgt...
Het is nu niet dat de LCI zoveel beter is eh!

Echt wel een gigantisch verschil :shy:

Het is nu niet dat de LCI zoveel beter is eh!

Echt wel een gigantisch verschil :shy:

De pre-LCI had ik toch niet gekozen hoor, vind die een stuk minder mooi van uiterlijk. Technisch is er geen verschil op battery pre-heating na, maar aangezien ik niet vereacht vaak te snelladen ook geen issue.

Had dan wss voor de 520e gekozen.

De pre-LCI had ik toch niet gekozen hoor, vind die een stuk minder mooi van uiterlijk. Technisch is er geen verschil op battery pre-heating na, maar aangezien ik niet vereacht vaak te snelladen ook geen issue.

Had dan wss voor de 520e gekozen.
Ik vind de LCI net minder mooi, dus dat komt goed uit :p. Maar de LCI heeft wel een paar opties in de lijst die de pre-lci niet had. En dat is wel jammer...

Effectief hoor :p, ik vind de LCI te sportief qua looks. Past imo niet op de wagen.
Maar, ik zou wel het nieuwe stuur willen :p

De rear diffuser is toch wel mooier dan die grijze flappen van ervoor, de voorbumper is idd minder.
Denk alleen de M logo's samen met opschrift iX3 weg te doen, snap niet waarom ze zo een ondingen op een wagen zetten.

De rear diffuser is toch wel mooier dan die grijze flappen van ervoor, de voorbumper is idd minder.
Denk alleen de M logo's samen met opschrift iX3 weg te doen, snap niet waarom ze zo een ondingen op een wagen zetten.
Is dat niet verplicht op een hybride/elektrische wagen dat de type aanduiding erop staat ? Voor brandweer en andere hulpverleners?
Die M-Badges kunt ge er wel afhalen ja 😊

Ik vind net de rear diffuser minder mooi. Voor de facelift was dat subtiel en nadien hebben ze er M-Sport van willen maken en iets raar Semi-Sportief willen van maken. Het is geen sportieve wagen, dat exterieur had eerder een luxury-line upgrade kunnen gebruiken imo.

Kunt gijlie ne keer facelift of zo zeggen in plaats van LCI, zoals het plebs (die doorgaans geen BMW hebben, en dus geen BMW specifieke termen hanteren)?

Ik had uit de context al begrepen wat het betekende, maar heb het toch moeten opzoeken om er zeker van te zijn dat ik niet mis was.

Imo wel niet de goeie stap. Want als je dus effectief ergens een hele dag naartoe gaat, lukt dat ook weer niet. Dit haalt eigenlijk heel het concept van destination charging onderuit.
Dan liever een idle-charge fee ofzo
Dan moet je gewoon even tot aan je wagen stappen en die verzetten.

Dan moet je gewoon even tot aan je wagen stappen en die verzetten.
Je gaat op weekend en zet uw wagen aan de laadpaal bij het hotel, je neemt het OV in de stad om iets te gaan bezoeken. Uw wagen is dan volgeladen.
Dan moet je terug naar uw hotel om hem te verzetten en dan terug?

Je gaat op weekend en zet uw wagen aan de laadpaal bij het hotel, je neemt het OV in de stad om iets te gaan bezoeken. Uw wagen is dan volgeladen.
Dan moet je terug naar uw hotel om hem te verzetten en dan terug?
Of je laadt gewoon aan 5a, dan blijft dat lampje branden

Terug
Bovenaan