Wat is een BMW 3 / 6GT dan eigenlijk ?
Liftback.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een BMW 3 / 6GT dan eigenlijk ?
Ik ben dat meermaals tegen gekomen in artikels en in filmpjes op youtube en dat kwam ook van verkopers en zelfs van ingenieurs van Porsche dacht ik. Maar ik ga daar nu niet naar beginnen zoeken.Kan je tonen waar Porsche dat zelf zegt? De Cayenne en Macan zijn SUV's, de Taycan Cross Turismo totaal niet.
Euh, wat is nu net één van de belangrijkste eigenschappen van een SUV? De iets hogere ophanging.Cross turismo is toch geen SUV? Zelfde vorm als de sport turismo. Ik denk dat alleen de ophanging standaard iets hoger is maar dat gaat het verschil niet maken.
2cm meer bodemvrijheid dan de gewone. Dat maakt u geen suv hoor (nog steeds bvb meer dan 5cm lager dan Macan.Euh, wat is nu net één van de belangrijkste eigenschappen van een SUV? De iets hogere ophanging.
Als de Cross Turismo geen SUV is ten opzichte van de Sport Turismo, wat is het dan?
Misschien is het beter om het een crossover te noemen? (maar dat is ook al zo een vlees noch vis term)
Maakt mij niet uit wat het is, voor mijn part noemen ze het traktor.2cm meer bodemvrijheid dan de gewone. Dat maakt u geen suv hoor (nog steeds bvb meer dan 5cm lager dan Macan.
En een 5-deurs sedan bestaat niet. Dat is een hatchback of een liftback.
Sedan = Berline. Dat is gewoon de Duitse vertaling.Maakt mij niet uit wat het is, voor mijn part noemen ze het traktor.
Ik zeg dan ook niet 5-deurs sedan, maar 5-deurs berline.
Een sedan is altijd een 4-deurs, een berline kan zowel een 4-deurs als een 5-deurs zijn. De twee termen beteken niet hetzelfde en zijn dus geen synoniemen van elkaar.
“Een sedan, ook wel berline genoemd, is een carrosserievorm voor een auto met vier portieren en een kofferdeksel waarbij de bagageruimte ofwel de kofferbak meestal niet via het bestuurdersgedeelte bereikt kan worden.”Maakt mij niet uit wat het is, voor mijn part noemen ze het traktor.
Ik zeg dan ook niet 5-deurs sedan, maar 5-deurs berline.
Een sedan is altijd een 4-deurs, een berline kan zowel een 4-deurs als een 5-deurs zijn. De twee termen beteken niet hetzelfde en zijn dus geen synoniemen van elkaar.
Euh, wat is nu net één van de belangrijkste eigenschappen van een SUV? De iets hogere ophanging.
Als de Cross Turismo geen SUV is ten opzichte van de Sport Turismo, wat is het dan?
Misschien is het beter om het een crossover te noemen? (maar dat is ook al zo een vlees noch vis term)

Ja, vraag ik me toch ook af. Hoeveel jaar gaan ze bezig zijn om die achterstand weg te werken...Snap niet dat ze dan geen bestelstop invoeren.
Dit heeft toch weinig zin, wie wacht nu 2 jaar op een auto.
Van de 3GT vind ik dat ook wel, maar die 6GT doe ik mijn 3reeks voor wegEen misbåksøl.
Da’s afkomstig uit het Noors en betekent “wagen waar niemand om heeft gevraagd”
Iedereen met een bedrijfswagen?Snap niet dat ze dan geen bestelstop invoeren.
Dit heeft toch weinig zin, wie wacht nu 2 jaar op een auto.
Hier is het enkel nog elektrisch te kiezen, dus tsjah, dan kunt ge niet anders éh.Maar die 19 maand wachttijd is puur fictief he. Ze weten niet wanneer ze die gaan leveren, dat is hun beste schatting. Maar dat kan evengoed 25 maand zijn, of 40. Er is nu een gigantische achterstand en zolang er bestellingen bijkomen krijg je die niet weggewerkt. En dat zorgt enkel voor frustratie want mensen zijn er op aan het wachten...Iedereen met een bedrijfswagen?Hier is het enkel nog elektrisch te kiezen, dus tsjah, dan kunt ge niet anders éh.
Maar die 19 maand wachttijd is puur fictief he. Ze weten niet wanneer ze die gaan leveren, dat is hun beste schatting. Maar dat kan evengoed 25 maand zijn, of 40. Er is nu een gigantische achterstand en zolang er bestellingen bijkomen krijg je die niet weggewerkt. En dat zorgt enkel voor frustratie want mensen zijn er op aan het wachten...
Ja, 2 jaar levertermijn, LCI is om de 4 jaar normaal? Het is toch moeilijk te verantwoorden dat iemand die na 2 jaar een auto koopt, al moet aan speculeren op een facelift die 1,5 jaar later pas gaat aangekondigd worden...En eens moeten ze met een LCI komen. En vanaf wanneer ga je dat doen… dat was nu met de iX3 al zo een zever terwijl mensen korte levertijden hadden.
Als je 2 jaar moet wachten en je mag hem ophalen en die achter u krijgt een LCI is dat wel zuur…
Uiteindelijk heb je dat altijd natuurlijk. Als jij vandaag een wagen in bestelling neemt met 5 maanden levertermijn en binnen 2 maanden kondigt men de LCI aan den sta je er ook.Ja, 2 jaar levertermijn, LCI is om de 4 jaar normaal? Het is toch moeilijk te verantwoorden dat iemand die na 2 jaar een auto koopt, al moet aan speculeren op een facelift die 1,5 jaar later pas gaat aangekondigd worden...
Jaja, ik heb een pre-facelift ix3 heUiteindelijk heb je dat altijd natuurlijk. Als jij vandaag een wagen in bestelling neemt met 5 maanden levertermijn en binnen 2 maanden kondigt men de LCI aan den sta je er ook.
De toekomstige eigenaars van de laatst geproduceerde batch pre-LCI wagens zijn altijd de pineut.
ik ben zo'n geval.