Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou ze gewoon toe doen ipv open laten staan.
Dichtduwen lukt niet. En blijkbaar redelijk veel mensen online die hetzelfde voorhebben. Het is gewoon het slotje aan de linkse kant dat waarschijnlijk wat moet bijgesteld worden hoor, niks ergs. Maar het toont wel aan dat dat bij BMW dus ook voorvalt...Ik zou ze gewoon toe doen ipv open laten staan.
Als dat niet zou werken, heb je gewoon schade opgelopen, dat kan echt niet zijn dat die wagen zo is afgeleverd en dat je dat niet hebt gezien
Een beetje verderop hier heeft iemand ne witte EV6 en puur visueel vind ik het alvast wel een erg knappe wagen. Wel een beetje aan de futuristische kant misschien maar niet verkeerd.Zijn er al meningen over de Kia EV6?
Ik verschoot hoe goed er die uitzag eigenlijk. Sterke zet van Kia vind ik wel.
Vandaag de eerste keer eentje zien staan aan de Fastned laders. En gelet op hoe alle concurrenten eruit zien (99% SUV's), vind ik hem zeker knap. Het valt ook minder op hoe groot hij is (itt Ioniq 5).Een beetje verderop hier heeft iemand ne witte EV6 en puur visueel vind ik het alvast wel een erg knappe wagen. Wel een beetje aan de futuristische kant misschien maar niet verkeerd.
Wel opletten dat je niet iets oplosbaar, en relatief makkelijk oplosbaar verwart met iets wat van design zo is.Dichtduwen lukt niet. En blijkbaar redelijk veel mensen online die hetzelfde voorhebben. Het is gewoon het slotje aan de linkse kant dat waarschijnlijk wat moet bijgesteld worden hoor, niks ergs. Maar het toont wel aan dat dat bij BMW dus ook voorvalt...
Zowel dichtslaan als erop duwen heeft zelfde effect, ik kan het paneel wel dichtduwen, maar hij klikt nooit in die 2e fase van het slot (waarvoor je 2x moet trekken aan die hendel). Nuja, ook eens nagevraagd voor een testrit met iets leuk (Z4 40i) en dat eventueel te combineren, hopelijk heb en ze er 1 staan...
Dat is hoogstwaarschijnlijk altijd al zo geweest maar nooit opgevallen hoor. Of de actie moest geweest zijn "de motorkap openen" maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat die dan terug tegoei sluitWel opletten dat je niet iets oplosbaar, en relatief makkelijk oplosbaar verwart met iets wat van design zo is.
Dat hij niet meer in de tweede bevestiging klikt is niet iets wat al altijd zo geweest is. Dat is gekomen na een welbepalade tijd door een welbepaald actie. Ook wel een belangrijke nuance.

Maar dan is dat een defect en geen panel gap.Dat is hoogstwaarschijnlijk altijd al zo geweest maar nooit opgevallen hoor. Of de actie moest geweest zijn "de motorkap openen" maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat die dan terug tegoei sluit![]()
Maar dan is dat een defect en geen panel gap.
-
(potato potato)Een panel gap moet niet meteen een gemist punt zijn in QA. Je kan als constructeur ook gewoon by design grotere panel gaps toestaan om uw productie te vergemakkelijken. Zolang er genoeg klanten zijn die dat niet erg vinden krijgen ze hun auto's wel verkocht.-
![]()
(potato potato)
Het blijft een gemist punt in de QA, en dat is eigenlijk de kritiek bij Tesla altijd
Wat een geluk. Het is dus niet onnauwkeurig in elkaar gezet, het is gewoon brol.Maar dan is dat een defect en geen panel gap.

).Uit uw foto van december (https://imgbb.com/7t2GmB9) lijkt mij toch dat het toen wel goed was. Dus gewoon een sluitingsmechanisme dat niet goed meer werkt waardoor uw kap wat open blijft staan.-
![]()
(potato potato)
Het blijft een gemist punt in de QA, en dat is eigenlijk de kritiek bij Tesla altijd
Komt dit niet door de installatie van je frunk?Dat is hoogstwaarschijnlijk altijd al zo geweest maar nooit opgevallen hoor. Of de actie moest geweest zijn "de motorkap openen" maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat die dan terug tegoei sluit![]()
Nope, heb hem zelfs speciaal terug eruit gehaald om het te checken.Komt dit niet door de installatie van je frunk?
Ik ben niet zeker dat ik toen ooit de motorkap al had open gedaanUit uw foto van december (https://imgbb.com/7t2GmB9) lijkt mij toch dat het toen wel goed was. Dus gewoon een sluitingsmechanisme dat niet goed meer werkt waardoor uw kap wat open blijft staan.
Het blijft wel vervelend natuurlijk, maar niets te maken met QA.
nu, zal wel gefixt worden.Het is een beetje een afgezaagd cliche bij Tesla. Ik was vorige keer op een Taycan forum aan het lezen. Als je ziet wat voor issues daar allemaal zijn... En dat is dan een premium merk.-
![]()
(potato potato)
Vanwege grote vraag is het momenteel niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen. Vanaf 27 april zijn er nieuwe updates voor de Polestar 2 en is bestellen terug mogelijk.
Ik heb deze vrijdag gehaald. Vind hem ook echt prachtigZijn er al meningen over de Kia EV6?
Ik verschoot hoe goed er die uitzag eigenlijk. Sterke zet van Kia vind ik wel.

Bwa smaken zullen verschillen. Was eerst ook geen fan toen ik foto's zag, maar toen ik de Ioniq5 in het echt tegen kwam vind ik hem wel mooiik ben vooral geschrokken van hoe verschrikkelijk lelijk die Ioniq5 is...
ik juichte dat ontwerp wel toe op voorhand, maar god, verschrikkelijke wagen.
De Kia EV6 vind ik ook wel een mooie auto.De Kia EV6 en Polestar2 vind ik heel geslaagde wagens.
De Ioniq5 vind ik dan weer een lelijk ding.
Smaken verschillen![]()
Het is een beetje een afgezaagd cliche bij Tesla. Ik was vorige keer op een Taycan forum aan het lezen. Als je ziet wat voor issues daar allemaal zijn... En dat is dan een premium merk.