poeperman
Well-known member
aha, juist. Dom dom dom.Maar dan krijg je die kabel er niet meer uit, het is niet de bedoeling dat die kabel daar blijft liggen als deze niet gebruikt wordt.
Vergeet wat ik zei. Cleane oplossing!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aha, juist. Dom dom dom.Maar dan krijg je die kabel er niet meer uit, het is niet de bedoeling dat die kabel daar blijft liggen als deze niet gebruikt wordt.
Kan netter he, was maar ter illustratie. Op die foto is dat ook een oude stoep en dan een net geplaatste goot, dat maakt het contrast ook veel groter.Die foto toont toch wat er mis is? Als je die rommel voor ieder huis gaat zien wordt het nogal een boeltje.

Ik vind dit een slechte evolutie. We dreigen steeds meer naar een situatie te gaan waar de stoep voor een huis dan gereserveerd wordt voor die eigenaar. Dit wil ook zeggen: weg kansen om meer ruimte in steden te vrijwaren voor zwakke weggebruikers![]()
Mechelen experimenteert met nieuw type laadpaal in de hoogte op voorgevels | VRT NWS Nieuws
De stad Mechelen wil een nieuw type laadpaal voor elektrische wagens uitproberen: de Lupys. Het gaat om een laadpaal die in de hoogte, tegen de voorgevel van een huis wordt gemonteerd. Op die manier heb je geen oplaadkabel op de rijbaan of op het voetpad. De stad zoekt nu Mechelaars die willen...www.vrt.be
Mechelen doet al een pilot met die regenbuisoplader![]()
Of openbare parkeerplekken...Ik vind dit een slechte evolutie. We dreigen steeds meer naar een situatie te gaan waar de stoep voor een huis dan gereserveerd wordt voor die eigenaar. Dit wil ook zeggen: weg kansen om meer ruimte in steden te vrijwaren voor zwakke weggebruikers
Tsja daar heb ik minder problemen mee. Een stad, en zeker straten waar mensen wonen, hoeft geen parking te zijn voor mensen die de stad komen bezoeken. Daar kan je aparte parkeerterreinen voor voorzien, bij voorkeur aan de rand van de stad, met busverbinding zoals bvb in Leuven.Of openbare parkeerplekken...
Maar wel voor bezoek van de mensen die er wonen? En dat kan dan ook niet meer (ik vermoed dat de gemiddelde gevel in een stad zo'n 6m is, daar passen geen 2 auto's voor).Tsja daar heb ik minder problemen mee. Een stad, en zeker straten waar mensen wonen, hoeft geen parking te zijn voor mensen die de stad komen bezoeken. Daar kan je aparte parkeerterreinen voor voorzien, bij voorkeur aan de rand van de stad, met busverbinding zoals bvb in Leuven.
en helemaal haalbaar voor een simpele bediende bij een IT-bedrijf tegenwoordig.Dees mogen ze me ook altijd afzetten natuurlijk
en helemaal haalbaar voor een simpele bediende bij een IT-bedrijf tegenwoordig.
Life is amazing
1100 - 1200 TCO vermoed ik. Al weet ik niet wat er allemaal aan verborgen opties aanwezig is héWat kost dit in lease mss?

is dat het leasebudget voor een simpele it bediende tegenwoordig?1100 - 1200 TCO vermoed ik. Al weet ik niet wat er allemaal aan verborgen opties aanwezig is hé![]()

Ik heb ook maar TCO 700ish hoor...is dat het leasebudget voor een simpele it bediende tegenwoordig?
In mijnen tijd mocht ik blij zijn met een Golfke dat 450 euro per maand kostte![]()
.In het echt ziet die er zo uit langs de buitenkant, daar heb ik gisteren een testrit mee gedaan:Dees mogen ze me ook altijd afzetten natuurlijk
Zelf ben ik 2,5 jaar aan het werk in IT en mijn TCO zit op 903€.. dat is wel enkel als ik voor een EV kies, anders 7% minder.is dat het leasebudget voor een simpele it bediende tegenwoordig?
In mijnen tijd mocht ik blij zijn met een Golfke dat 450 euro per maand kostte![]()
Skoda Eniaq?Ik heb die I4 bekeken. Ook de IX3 maar die viel meteen af omdat mijn vriendin er zo eentje heeft. De IX ook maar is way too expensive. Bij Audie die E-tron dingen bekeken, nice maar duur. De Q4 e-tron dan, vond ik niet zo fameus afgewerkt en een beetje tam. Vervolgens 's naar ICE gekeken, verblind door de prijzen die ver onder die elektrische bolides liggen. De Porsche Cayman of Macan even overwogen maar door mijn boekhouder met klem afgeraden vanwege de whatever fiscaliteit (ik snap daar geen hol van en doe de moeite niet meer, daarvoor doe ik beroep op die boekhouder he). Nu aan het kijken voor de Volvo XC40 recharge maar dan enkel die versie met 400 pk en de Tesla model Y. Ook die wagens blijven dure dingen maar zijn toch al goedkoper. Offerte van de Volvo is vooraan in de 60.000 euro. Ik blijf dat onwaarschijnlijk veel geld vinden... Dat ding kost meer als mijn eerste appartement.
Het lijkt mij wel een goed systeem, maar zeker niet overal toepasbaar.Ik vind dit een slechte evolutie. We dreigen steeds meer naar een situatie te gaan waar de stoep voor een huis dan gereserveerd wordt voor die eigenaar. Dit wil ook zeggen: weg kansen om meer ruimte in steden te vrijwaren voor zwakke weggebruikers
Ik ben geen bmw fan maar dit vind ik echt dik. Benieuwd wat de toekomst brengt!In het echt ziet die er zo uit langs de buitenkant, daar heb ik gisteren een testrit mee gedaan:
Zelf ben ik 2,5 jaar aan het werk in IT en mijn TCO zit op 903€.. dat is wel enkel als ik voor een EV kies, anders 7% minder.
Gewoon bellen naar Vanosch voor een testrit?In het echt ziet die er zo uit langs de buitenkant, daar heb ik gisteren een testrit mee gedaan:

Exact! Maandagnamiddag gebeld, dinsdagmiddag had ik testrit. Ze zijn enorm vriendelijk ook!Gewoon bellen naar Vanosch voor een testrit?![]()