Elektrische wagens

Waarom moet je uw hond opsluiten als er volk is? :help:
Omdat hij vorige maand iemand geknapt heeft (blauwe plek/ lichte schaafwonde) die hij 10 minuten voordien vrolijk kwispelend besnuffeld had en liet aaien. De snodaard had namelijk het lef gehad achter mijn rug naar me toe te kuieren en de hond vond dat hij me moest kunnen beschermen...
Niet de eerste keer helaas dat hij extreem waaks uitvliegt naar mensen die wél in mijn huis mogen rondwandelen 😔

80 Sportline Arctic Silver. Eind Mei besteld. Ze geven aan dat hij pas in April gaat geleverd worden.
Ik heb begrepen dat enkele opties vooral voor een vertraging zorgen, zoals de heads-up display. Al hoop ik dat het proces mogelijks gaat versnellen, Skoda heeft onlangs nog gecommuniceerd dat de Enyaqs voorrang krijgen in het productieproces (in het nadeel van sommige andere modellen uiteraard).

Ik had keuze uit vrij veel EV wagens (ID4, Q4, etc), maar toch voor de Enyaq gegaan. Vond de sportline een prachtige wagen, héél deftig interieur en qua ruimte ideaal met 2 kinderen.

Ook zit ik te wachten op mijn laadpaal, dat schiet ook niet echt op.
Weet jij hoe dat nu zit met DC snelladen zit bij de Enyaq? Ik zie bij veel reviews dat er gesproken wordt over standaard 50kW en dat opties voor 100/125kW snelladen moeten bijbetaald worden... echter in de online configurator zie ik die optie niet terug en is er in de standaard uitrusting gewoon sprake van 100/125kW DC laden precies?

Is dit misschien iets waarvan ze recent beslist hebben van dat toch in de standaard uitrusting mee te nemen?

Omdat hij vorige maand iemand geknapt heeft (blauwe plek/ lichte schaafwonde) die hij 10 minuten voordien vrolijk kwispelend besnuffeld had en liet aaien. De snodaard had namelijk het lef gehad achter mijn rug naar me toe te kuieren en de hond vond dat hij me moest kunnen beschermen...
Niet de eerste keer helaas dat hij extreem waaks uitvliegt naar mensen die wél in mijn huis mogen rondwandelen 😔
🐕🔫

Heb eens de Peugeot E-208 meegenomen voor het weekend uit curiositeit, hoewel dat een zeer basic wagentje is bevalt het elektrisch rijden me. Voordien slechts beperkte ervaringen met de I-Pace en Mach-E en kan alleen maar concluderen dat ik het elektrisch rijden heel aangenaam en best rustgevend vind.
Dat 208 mini-stuurtje echter, al 46x de hoogte/diepte versteld maar ben er nog niet uit.

Weet jij hoe dat nu zit met DC snelladen zit bij de Enyaq? Ik zie bij veel reviews dat er gesproken wordt over standaard 50kW en dat opties voor 100/125kW snelladen moeten bijbetaald worden... echter in de online configurator zie ik die optie niet terug en is er in de standaard uitrusting gewoon sprake van 100/125kW DC laden precies?

Is dit misschien iets waarvan ze recent beslist hebben van dat toch in de standaard uitrusting mee te nemen?
Ze hebben die geupgraded normaal naar 100 of 125. Volgen jaar naar 150 dacht ik.

Ze hebben die geupgraded normaal naar 100 of 125. Volgen jaar naar 150 dacht ik.
Is wel goed dat dit net als bij de ID.4 gewoon ook standaard is op de Enyaq nu. Er werd voor die upgrade wel maar gesproken van €200 of €250 oid maar dat is een optie die je sowieso toch wel moet pakken eigenlijk. Is het niet voor jezelf dan wel voor de verdere doorverkoop-waarde van je wagen...

Terug
Bovenaan