Bij mij staat er onder 'Korting (-5489)' ook nog eens 'Top (-4132)'
Wat is die top dan? Fleetkorting? Dat ik een topper ben?
Ik zie net trouwens dat ik voor 26k opties heb genomen, en da's dan nog exclusief de velgen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij staat er onder 'Korting (-5489)' ook nog eens 'Top (-4132)'

Ja, dit zijn offertes met een andere korting dan de Cronos korting he. Dat kan al een stevig verschil maken. Maar ik kreeg dus quasi dezelfde korting op de 330e als op de iX3.Amai toch serieuze verschillen met de mijne (impressive model met dark shadow pack,BMW drive recorder) in die offerte:
Subtotaal kleur & binnenbekleding en opties (Prijs exclusief BTW in euro) 6.128,09
Prijs wagen met kleur & binnenbekleding, opties en accessoires
Prijs exclusief BTW in euro 62.739,66
Korting -9.057,85
Garage bonus korting -206.61
Nettoprijs exclusief BTW in euro 53.475,20
BTW 21% in euro 11.229,80
Prijs inclusief BTW in euro 64.705,00
Totaalprijs inclusief BTW in euro 64.705,00
Goeie vraagBij mij staat er onder 'Korting (-5489)' ook nog eens 'Top (-4132)'
Ik zie net trouwens dat ik voor 26k opties heb genomen, en da's dan nog exclusief de velgen![]()
. Ge hebt dus meer opties dan mijn i30N gekost heeft 
Dat zal ook meespelen waarom hij maar op zich laat wachten. Vandaag bericht gekregen dat er niet alleen schrijnende tekorten zijn aan chips maar ook aan sensoren en camera's..
Goeie vraag. Ge hebt dus meer opties dan mijn i30N gekost heeft
![]()

Net even opgezocht in het BMW kortingshandboek, top zou betekenen dat je een speciale korting krijgt voor uw schone top in uw broek. Blijkbaar zou je bij de levering ook een boratstring krijgen in anderlecht paars.Bij mij staat er onder 'Korting (-5489)' ook nog eens 'Top (-4132)'
Ik zie net trouwens dat ik voor 26k opties heb genomen, en da's dan nog exclusief de velgen![]()
Zoals de voorbeelden hierboven aangeven: iets minder. Maar toch nog altijd 15%. Het is idd lang niet de korting die je als grote fleetklant op de klassieke wagens krijgt.Voor zover ik weet/gehoord heb geeft BMW net minder korting op hun elektrische modellen (bvb de i4) dan op hun ICE modellen, dus het lijkt me nu niet echt dat ze kortingen moeten inzetten om ze te slijten.
Toen ik 5 jaar geleden overwoog om een i3 aan te schaffen, was dat de politiek van BMW. Geen korting.Ik denk dat dat dan eerder aan de ingebakken cultuur ligt: bij de traditionele (Europese?) merken verwachten we simpelweg korting te krijgen. Tesla doet dat niet.
Daar heb ik ook nog een opmerking over gemaakt tegen de verkoper eergisteren. Waarom mij blijven bestoken met reclame en acties als je toch niet kan uitleveren.Zoals de voorbeelden hierboven aangeven: iets minder. Maar toch nog altijd 15%. Het is idd lang niet de korting die je als grote fleetklant op de klassieke wagens krijgt.
Toen ik 5 jaar geleden overwoog om een i3 aan te schaffen, was dat de politiek van BMW. Geen korting.
Ik mocht rekenen op 1% of 2% korting voor de i3 in lease, en 18-21% voor andere BMW's. Ik zie dat ze ondertussen dus wel kortingen geven, ik vermoed dat de markt dat inderdaad verwacht. Dat verklaart misschien ook waarom BMW die korting blijft geven op een ogenblik dat hun supply chain niet kan volgen met leveringen door al die toeleveringsproblemen van chips...
Vraag is of je op de 330e de maximale korting hebt gehad natuurlijk

Verstand van de kerstman?Een 330e of ix3, ik weet direct wat mijn keuze zou geweest zijn![]()

Als het Touring was geweest welVerstand van de kerstman?
Ik ben wel overtuigd dat mocht er een i330 geweest zijn dat (wou bijna zijn naam hier neerpennen) “Anders” die wel had genomen.

Iedereen weet ander S zijn naam toch?Verstand van de kerstman?
Ik ben wel overtuigd dat mocht er een i330 geweest zijn dat (wou bijna zijn naam hier neerpennen) “Anders” die wel had genomen.

Nee hoor, ik ben hier totaal anoniem!!!!Iedereen weet ander S zijn naam toch?![]()
, maar nu is het toch iets minder "googlebaar" (denk ik
)Volledig te begrijpen, die camera's zijn levensgevaarlijk! Geven geen goed dieptezicht en te lage resolutie om details te kunnen zien.
Echt? Voor mij is de iX3 'saai, weer hetzelfde'.Maar man toch - hoe lelijk! Als je die nu eens naast een normale wagen ziet staan.
groot is hij wel
iX3 is saai en klassiek (aka "stijlvol"). Ioniq 5 is modern en raar.Echt? Voor mij is de iX3 'saai, weer hetzelfde'.
Ik zou alvast niet lang twijfelen moest ik moeten kiezen tussen deze twee voertuigen.Echt? Voor mij is de iX3 'saai, weer hetzelfde'.