Herman De Croo
Well-known member
Goedkopere versie van de Polestar 2. amai die wordt wel heel interessant
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Q4 e-tron sportback is ook al direct gereleased.Intussen is de Q4 e-tron ook voorgesteld:
Audi - Site currently not available
www.nl.audi.be
Zoals verwacht een VW ID.4 vermomd als Audi. Hij is wel wat krachtiger dan de ID.4, en heeft een (vind ik) mooier interieur. Hoewel ik aan de buitenkant precies meer naar de ID.4 neig. Er scheelt precies iets aan de Q4 aan de buitenkant.
Ik ben benieuwd naar de prestaties, want die auto is echt wel loodzwaar.Goedkopere versie van de Polestar 2. amai die wordt wel heel interessant
Prestaties van Polestar 2 staan gewoon op hun site he. 7,4s naar 100 ofzo en 440km range. En met opties die ik zou willen zit hij toch weer op 55k€. Het is een redelijke optie als je niet veel opties wil, dat wel.De Q4 e-tron sportback is ook al direct gereleased.
Ik ben benieuwd naar het werkelijk rijbereik.
De ID.4 vind ik trouwens echt een rampzalige auto sinds ik die Skoda Enyaq review van Autogefuhl zag, VW is precies volledig de mist ingegaan. Terwijl Skoda er echt wel nog een deftige auto van gemaakt heeft.
Ik ben benieuwd naar de prestaties, want die auto is echt wel loodzwaar.
Intussen is de Q4 e-tron ook voorgesteld:
www.nl.audi.be
Zoals verwacht een VW ID.4 vermomd als Audi. Hij is wel wat krachtiger dan de ID.4, en heeft een (vind ik) mooier interieur. Hoewel ik aan de buitenkant precies meer naar de ID.4 neig. Er scheelt precies iets aan de Q4 aan de buitenkant.
VAG badge engineering op zijn best!Intussen is de Q4 e-tron ook voorgesteld:
www.nl.audi.be

Je beseft dat je link het bereik in mijl uitdrukt? Die kan dus tot 770km ver op 1 lading. Dat vind ik toch al wat 'meer'EQS:
![]()
2024 Mercedes EQS - I will drive 500 miles
CAR magazine reveals details of the updated Mercedes EQSwww.carmagazine.co.uk
![]()
![]()
![]()
Prijs nog niet gekend, maar zal stevig zijn aan de zetels te zien..
Ben er niet zo ‘zot’ van, maar dat ben ik van een gewone S ook niet echt. Bereik valt precies ook wat tegen vind ik? Van Mercedes verwacht je toch altijd wat ‘meer’.
.Je beseft dat je link het bereik in mijl uitdrukt? Die kan dus tot 770km ver op 1 lading. Dat vind ik toch al wat 'meer'.
Ik wil hem wel eens in een effen kleur zien, dan is ie wel mooi denk ik. Dat 2 kleurig gedoe vind ik maar lelijk. De sprinttijd van 4,3 seconden is ook niet mis voor zo'n slee, en dan komt er blijkbaar nog een krachtigere variant.

Ik snap niet zo goed waarom je zou denken dat Mercedes daar ineens alle andere merken zou overtreffen? De cw-waarde van 0.20 is wel het laagste. 640km is ook gewoon netjes tegenover de concurrentie.De ‘gewone’ versie 400miles/640km, dat vind ik nu niet zo veel. Ik had meer verwacht van Mercedes, wordt toch nog altijd aanzien als ‘het’ beste merk.
Heb altijd hoge verwachtingen..
En als dit het platform wordt voor al hun verdere EV, zal dat in een EV C klasse misschien nog rond de 400km gaan? Moeilijk te zeggen natuurlijk.
Welke versie van de etron? De ix3 heeft inderdaad nog best wel goede specs en ik dacht standaard ook heel goed uitgerust. Ga je thuis kunnen laden en hoeveel km doe je op een dag?Dankzij het nieuwe wagenbeleid mag ik een nieuwe wagen kiezen uit enkel elektrische klasse en echte hybrides (alhoewel men dat laatste probeert af te raden op kantoor).
Mijn oog valt voorlopig op volgende wagens binnen budget:
-VW ID4
-Skoda Enjyac
-Mercedes GLC hybride
-Mercedes EQC
-BMW X3 hybride
-BMW X3 elektrisch
-ETRON
-Tesla 3
Ik ben een volledige leek in het elektrisch rijden en heb geen benul waar te beginnen. Een collega op onze werkvloer heeft al een BMW x3 elektrisch besteld omdat die de het grootste bereik zou hebben.
In het verleden heb ik altijd met Mercedes gereden, maar vind hun elektrische modellen niet zo mooi als de niet elektrische... Idem voor Tesla.
Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom? Voorlopig ben ik geneigd om de configuratie van mijn collega gewoon te kopiëren en hem blind te vertrouwen, maar wil best even kijken wat jullie hier denken.
Ik las hier wel enkele pagina's terug dat de BMW x3 een update zou krijgen, is het dan slim om nu nog een model te bestellen van voor de update?
Bedankt!
Als dat chique is op ne Rolls is dat chique op ne Mercedes met ne plastieken look ok!Ja ben ook niet overtuigd van die twee kleuren.
Voor de rest doet het me weinig. Het is het topmodel EV van benz, daarmee is alles gezegd.
Misschien is het handig van eerst wat wensen op te lijsten:Dankzij het nieuwe wagenbeleid mag ik een nieuwe wagen kiezen uit enkel elektrische klasse en echte hybrides (alhoewel men dat laatste probeert af te raden op kantoor).
Mijn oog valt voorlopig op volgende wagens binnen budget:
-VW ID4
-Skoda Enjyac
-Mercedes GLC hybride
-Mercedes EQC
-BMW X3 hybride
-BMW X3 elektrisch
-ETRON
-Tesla 3
Ik ben een volledige leek in het elektrisch rijden en heb geen benul waar te beginnen. Een collega op onze werkvloer heeft al een BMW x3 elektrisch besteld omdat die de het grootste bereik zou hebben.
In het verleden heb ik altijd met Mercedes gereden, maar vind hun elektrische modellen niet zo mooi als de niet elektrische... Idem voor Tesla.
Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom? Voorlopig ben ik geneigd om de configuratie van mijn collega gewoon te kopiëren en hem blind te vertrouwen, maar wil best even kijken wat jullie hier denken.
Ik las hier wel enkele pagina's terug dat de BMW x3 een update zou krijgen, is het dan slim om nu nog een model te bestellen van voor de update?
Bedankt!
Wat had je verwacht, dat Mercedes ineens een heel nieuwe technology voor batterijen had uitgevonden en dat geheim kon houden? De range die ze voorschotelen is al zeer indrukwekkend.De ‘gewone’ versie 400miles/640km, dat vind ik nu niet zo veel. Ik had meer verwacht van Mercedes, wordt toch nog altijd aanzien als ‘het’ beste merk.
Heb altijd hoge verwachtingen..
En als dit het platform wordt voor al hun verdere EV, zal dat in een EV C klasse misschien nog rond de 400km gaan? Moeilijk te zeggen natuurlijk.
Het betreft een Audi etron 50 quattro s-line en de sportsback versie daarvan.Ik snap niet zo goed waarom je zou denken dat Mercedes daar ineens alle andere merken zou overtreffen? De cw-waarde van 0.20 is wel het laagste. 640km is ook gewoon netjes tegenover de concurrentie.
Hier een filmpje van carwow:
Welke versie van de etron? De ix3 heeft inderdaad nog best wel goede specs en ik dacht standaard ook heel goed uitgerust. Ga je thuis kunnen laden en hoeveel km doe je op een dag?
Het bereik is voor mij het meest belangrijke. Vermogen en snel optrekken hoeft niet, het zal sowieso al sneller zijn dan mijn dieselwagen die einde lease is dus das al mooi meegenomen. Qua opties had ik graag wat ik nu heb, panoramisch dak en een automaat.Misschien is het handig van eerst wat wensen op te lijsten:
Hoe groot moet de auto zijn?
Welk bereik heb je nodig?
Heb je graag luxe?
Wil je bepaalde opties zeker hebben?
Heb je graag veel vermogen?
En voor je de keuze maakt tussen hybride/elektrisch: heb je al nagedacht over opladen? Kan je dat thuis doen (eventueel na de installatie van een laadpunt), of ga je altijd op straat moeten laden?
Voor grootste bereik moet je bij Tesla Model 3 Long Range zijn, die verslaat nog steeds met gemak al de rest qua bereik.Ik ben een volledige leek in het elektrisch rijden en heb geen benul waar te beginnen. Een collega op onze werkvloer heeft al een BMW x3 elektrisch besteld omdat die de het grootste bereik zou hebben.
(de meesten hebben niet eens versnellingen).Al die wagens zijn automaat, daar moet je je geen zorgen over maken.Het bereik is voor mij het meest belangrijke. Vermogen en snel optrekken hoeft niet, het zal sowieso al sneller zijn dan mijn dieselwagen die einde lease is dus das al mooi meegenomen. Qua opties had ik graag wat ik nu heb, panoramisch dak en een automaat.