Zo lelijk![]()
Vergeef hem heer, hij weet niet wat hij zegt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo lelijk![]()
. Vind die EV9 maar niets.De EV6 is meer mijn ding. Vind die EV9 maar niets.

Ik zie niet echt grote verschillen met de GT line, buiten de velgen?ja mammieEV9 GT
![]()
Piepen voor snelheid is verplicht door de EU voor alle nieuwe wagens vanaf juli 2024 IRC. Je kan dat piepen uitzetten door eens op het snelheidsbordje te tikken.Vrouw heeft een nieuwe model 3 van tesla.
Over het rijden zelf geen klachten,
Maar wel aanpassen, zo geen dashbord.
Dienen auto maakt voor alles onnodig geluid: openen, sluiten, snelheid, dit, dat
Maar het enige dat zou moete piepen (parkeersensoren) doet hij dan niet.
al die camera beelden… lijken mij ook wel overbodig.
Dan pinken met 2 knoppen op het stuur...
Dat zal wel wennen maar op een rond punt toch niet super handig
Omdat het een leasing is, kan ze precies zelf geen andere bestuuderprofielen.
Veel zal nog wel ingesteld kunnen worden, maar te omslachtig.
Soit hopelijk
komt het wel
Maar het enige dat zou moete piepen (parkeersensoren) doet hij dan niet.
De enige elektrische wagen die ik écht mooi vind is deze:Da is nu toch es de meeste vette elektrische rappersbak da je u kunt voorstellen?
Piepen voor snelheid is verplicht door de EU voor alle nieuwe wagens vanaf juli 2024 IRC. Je kan dat piepen uitzetten door eens op het snelheidsbordje te tikken.
Piepjes bij openen en sluiten heb ik niet?
Bestuurders bijmaken moet aangevraagd worden bij de lease maatschappij denk ik. Profielen kun je volgens mij wel naar believen bijmaken. Tik eens op uw vrouw haar naam bovenaan het scherm als hij in park staat.
Die heeft toch geen parkeersensoren ? Ik dacht dat al die veiligheidssystemen er bij Tesla zijn uitgehaald en enkel vervangen worden door die camera's?
haha, inderdaadAls ik de auto vergrendel op de oprit, dan claxoneerd die een beetje, zeer hinderlijk vind ik dat voor de buren en als je stil wil thuiskomen./vertrekken

Zou goed kunnen. Maar dan via de camera's. Een soort gepiep had handig geweest.
Geluid bij vergrendelen enzo kan uitgezet worden.Zou goed kunnen. Maar dan via de camera's. Een soort gepiep had handig geweest.

Wees blij dat het maar 1x tikken is. Bij sommige merken mag je daarvoor in het menu duiken. Elke rit opnieuw.Ja, maar je moet bij elke rit daar weer op duwen, op dat icoontje.
Als ik de auto vergrendel op de oprit, dan claxoneerd die een beetje, zeer hinderlijk vind ik dat voor de buren en als je stil wil thuiskomen./vertrekken dat bedoelde ik dus met piepjes
Ja had al door dit moest gevraagd worden bij de lease maatschappij, belachelijk vind ik zoiets, altijd alles controleren.
En extra stappen bah
In het echt komt die effectief niet zo groot over.Rijden er hier paar rond, en ik vind het altijd verbazend dat die EV9's in het echt stuk kleiner/normaler lijken dan op foto's. Absoluut niet klein, maar lijkt in het echt meer op een blokkige break on steroids, dan op een giga rechthoekige tank.
De ID7 lijkt dan weer in 't echt net veel groter/buiten proportie dan op foto.