Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt mij dat je met dat verschil van €11 000 ten opzichte van een witte/zwarte met premie wel vrij zot kan gaan in meerdere wraps.Die Tesla´s met de premie zijn wel altijd beperkt beschikbaar en enkel in wit of zwart. De gewone short range is net geen €46.000
Dit was een gewone remorque MTM <750kg, dubbele as, met huif, 1,80m hoog en niet geladen. Absoluut niet aerodynamisch dus maar zeker geen zwaargewicht.

Hang daar een blok van 1,8m hoog achter en uw verbruik schiet evenzeer naar omhoog hoorWaar is den tijd …met een kleine aanhangwagen achter een Citroën CX 25TRD (dieselke dus ) …vol of leeg maakte niet veel uit , tegen 160 naar de Ardennen ….maakte ook geen verschil in verbruik en ge voelde zelfs niet dat die daar achter hing .![]()

Dacia spring heb je al voor een 20.000 euro zie ik.
Van plan om mij VAA via het werk te stoppen, en dat budget te gebruiken eventueel voor aankoop deze wagen. Zit ook met overproductie electriciteit van zonnepanelen...
Vraag is nu, hoe lang zal die batterij ongeveer mee gaan? Ik doe niet al te veel Km... vooral woon werk in de winter zou het zijn. Dus een 5 a 10.000 km per jaar zal het zijn.
Dus om de simulatie te doen, had ik toch graag een inschatting van de batterij gehad.
Ik zag daarnet reclame voor de e-c3. Is dat geen optie?Dacia spring heb je al voor een 20.000 euro zie ik.
Van plan om mij VAA via het werk te stoppen, en dat budget te gebruiken eventueel voor aankoop deze wagen. Zit ook met overproductie electriciteit van zonnepanelen...
Vraag is nu, hoe lang zal die batterij ongeveer mee gaan? Ik doe niet al te veel Km... vooral woon werk in de winter zou het zijn. Dus een 5 a 10.000 km per jaar zal het zijn.
Dus om de simulatie te doen, had ik toch graag een inschatting van de batterij gehad.
Dan ga je niet veel hebben aan je overproductie vrees ik.Zit ook met overproductie electriciteit van zonnepanelen...
... vooral woon werk in de winter zou het zijn.
Als het een grijze winter zoals verleden jaar word heb je zelfs geen overproductieDan ga je niet veel hebben aan je overproductie vrees ik.

Hang daar een blok van 1,8m hoog achter en uw verbruik schiet evenzeer naar omhoog hoor![]()
Een liter diesel is bijna 10 kWh... Dus zelfs met caravans zijn elektrische auto's veel zuiniger.Heb daar eens een caravan (een oude adria ) achter gehangen en het verbruik was inderdaad iets meer maar geen 2 liter meer ( wel dan maaar rond de 100 km/u gereden want meer kon de caravan niet aan zonder te slingeren ; ) )
chargeblock.nl
Zo'n 500000-800000kmDacia spring heb je al voor een 20.000 euro zie ik.

Vanaf €10.590, zie ik in de configurator. Daar nog eens de premie van de Vlaamse overheid af (normaal gezien €5000, maar blijkbaar maximum 25% van de aankoopprijs; in dit geval dus een dikke €2500) en ge zijt er vanaf met ~8k voor de instapversie.Dacia spring heb je al voor een 20.000 euro zie ik.
Op papier klopt dat inderdaad maar in de praktijk kan dit dik tegen slaan …dacht zelfs dat Tesla met caravan om de 200 km aan de laadpaal moest .Een liter diesel is bijna 10 kWh... Dus zelfs met caravans zijn elektrische auto's veel zuiniger.
![]()
ChargeBlock© — Koploper in compacte batterijopslag op maat
ChargeBlock ontwikkelt mobiele & stationaire batterijcontainers in verschillende sectoren als betrouwbaar antwoord op een complexe energiemarkt.chargeblock.nl

)Het gaat over efficiëntie en primair energie verbruik. Niet over range.Op papier klopt dat inderdaad maar in de praktijk kan dit dik tegen slaan …dacht zelfs dat Tesla met caravan om de 200 km aan de laadpaal moest .
(Ook maar gelezen ergens dus geen praktijk ervaring .)