Nineshots
Well-known member
Is dat wel zo? Hebben ze niet net in Tilburg een 'fabriek' om die importtarieven te ontwijken?Tesla betaalt nu 10% importtarieven in Europa op de 3.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat wel zo? Hebben ze niet net in Tilburg een 'fabriek' om die importtarieven te ontwijken?Tesla betaalt nu 10% importtarieven in Europa op de 3.
Dat was alleen voor de Model S en de XIs dat wel zo? Hebben ze niet net in Tilburg een 'fabriek' om die importtarieven te ontwijken?
Update, 17:52: Voltswagen is nog niet niet geregistreerd als merk bij het Amerikaanse patentburea en ook is voltswagen.com niet in handen van Volkswagen, merken verschillende tweakers op in de reacties. Dat zou erop kunnen duiden dat het toch om een 1 aprilgrap gaat. Het is echter niet gebruikelijk dat grote bedrijven daarover liegen.
Desgewenst kunnen ze de wagens voorzien van software -updates, beveiligingsupdates, ... en het business model van Microsoft overnemen, zonder de update werkt de helft niet meer en om het spannend te maken weet je vooraf niet welke helftDaar moet toch serieus wat miserie op komst zijn met garages en kleine zelfstandigen die failliet gaan gaan... Met 30 - 200€ kunnen die hun servicepunt niet open houden hoor...

Volkswagen, ze hebben het toegegeven.Wie doet er nu een 1 april grap op 30 maart?
Is dat geen normale snelheid voor een hybride aan wisselstroom?Ze hebben hier vandaag zo een evbox komen installeren om op te laden. Nu heb ik mijn wagen inzitten (mercedes plug in hybride), maar geeft die mercedes app precies aan dat ik maar tegen 3.6Kw zit op te laden. Het is hier 1 fase wel en zit een 32A zekering achter die box. In de app staat het gelimiteerd naar 30A wat neer zou moeten komen op een 6.9Kw. Iemand ideetje?
Is dat geen normale snelheid voor een hybride aan wisselstroom?

Ze hebben hier vandaag zo een evbox komen installeren om op te laden. Nu heb ik mijn wagen inzitten (mercedes plug in hybride), maar geeft die mercedes app precies aan dat ik maar tegen 3.6Kw zit op te laden. Het is hier 1 fase wel en zit een 32A zekering achter die box. In de app staat het gelimiteerd naar 30A wat neer zou moeten komen op een 6.9Kw. Iemand ideetje?
? Of heb je andere grote verbruikers opstaan waardoor die dat limiteert naar 3.6kw ?Ben je zeker dat je een gekocht hebt met een vermogen van 7.4kw ? Lijkt namelijk dat er 2 versies op 1 fase bestaan 1 van 3.7kw en 1 van 7.4. Lijkt mij dat ze 1 van 3.7kw hebben geïnstalleerd...Nee die zit rechtstreeks achter de hoofdschakelaar van 40A, op dit moment alleen PC & amerikaanse frigo op. Dus zou geen probleem mogen zijn.
Blijkbaar zou je op 1 fase maar aan 3.7 kunnen laden bij Mercedes. Missschien ook eens checken bij Mercedes hoe het precies zit. (heb dat ook maar snel gelezen bij het opzoeken dus niet 100% zeker of dit klopt)Nee die zit rechtstreeks achter de hoofdschakelaar van 40A, op dit moment alleen PC & amerikaanse frigo op. Dus zou geen probleem mogen zijn.
Godver, ik lees het nu ook. Is bellen naar den dealer se.Blijkbaar zou je op 1 fase maar aan 3.7 kunnen laden bij Mercedes. Missschien ook eens checken bij Mercedes hoe het precies zit. (heb dat ook maar snel gelezen bij het opzoeken dus niet 100% zeker of dit klopt)
Ook zojuist in deze informatie op pagina 18 gelezen dat er effectief verschillende modellen bestaan. Codering staat daar uitgelegd. Dus kijk ook even naar het typenummer van uw laadpaal:Godver, ik lees het nu ook. Is bellen naar den dealer se.
Waar haal je die info vandaan ? Ik lees dat toch nergensBlijkbaar zou je op 1 fase maar aan 3.7 kunnen laden bij Mercedes. Missschien ook eens checken bij Mercedes hoe het precies zit. (heb dat ook maar snel gelezen bij het opzoeken dus niet 100% zeker of dit klopt)