Kunt ge niet met een granny charger thuisladen tot die tijd? Dat lijkt me makkelijker dan de hele moeten rondtoeren langs laadpalen.
Ik heb gene bij de auto bijgekregen. Kzal die van @zwarten es moeten lenen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunt ge niet met een granny charger thuisladen tot die tijd? Dat lijkt me makkelijker dan de hele moeten rondtoeren langs laadpalen.
Als ge zo ene kunt lenen van iemand tot de laadpaal er is, is dat goed te doen. Tenzij je dagelijks meer dan 200km rijdt natuurlijk;Ik heb gene bij de auto bijgekregen. Kzal die van @zwarten es moeten lenen
Als ge zo ene kunt lenen van iemand tot de laadpaal er is, is dat goed te doen. Tenzij je dagelijks meer dan 200km rijdt natuurlijk;

Als je enkel publiek laadt is een EV een dure kar om mobiel te houden.
Op dit moment (tot mijn laadpaal er is) is mijn Renault Espace die 9 liter 98 per honderd slikt de goedkopere van de 2. Als ik zie wat ik deze maand al publiek geladen heb kom ik aan een equivalent van 10,6 liter benzine per honderd km.
Als ze hierop nog es een km heffing willen invoeren in de nabije toekomst om het verlies aan rijtaksen te compenseren dan zie ik geen lang leven beschoren voor de EV in particulierenland.
Tesla abbonementje en snelladen aan +-0.4€/KWDat was de laatste dagen wel het geval
2600km al op de klok ondertussen, en heb hem 3 weken.
Duur snelladen zal er bij mij helaas altijd bijzijn. Mss proberen meer naar 100% te gaan en bij te laden om net thuis te geraken.
Dat zou ik ook voorstellen. Er is nog een extra voordeel aan: terwijl je daar je auto gaat laden, er zal zeker een Tesla rijder zijn die zich gaat ergeren over het feit dat er een niet Tesla staat te laden.Tesla abbonementje en snelladen aan +-0.4€/KW
Ik heb er twee btw.Ik heb gene bij de auto bijgekregen. Kzal die van @zwarten es moeten lenen
Nochtans zitten die in shell?
Never again Ionity.
Ga jij bij geen enkele Delhaize meer shoppen omdat 1 kassierster je geen goeiedag heeft gezegd?
Ik heb bij elke provider al eens problemen gehad, maar om daarom "never again" te zeggen lijkt een beetje kinderachtig.
Fuck Ionity zeg!
de auto stelde voor om daar te laden in Soumagne tegen Luik Toegekomen met 30km range door de voorverwarming. Geen enkele beschikbare paal die mijn kaarten aanvaardt. Shell/chargemap/eflux en zelfs mijn KiaCharge kaart niet die Ionity als optiepack staan heeft.
En wat voor vieze ouwe palen zijn me dat jong. Ben al camionklevend doorgereden naar de Total HPC in Waremme, toegekomen met 10km range. Nu 20 min laden en ondertussen Burgerkingske fretten.
Never again Ionity.
Op 1 plek. Heb ik ook al meegemaakt bij Fastned door een communicatieprobleem.
Je bent vrij nieuw in EV-land natuurlijk.
Edit: ik raad je aan eBorn in Frankrijk frequent te gebruiken. Dan zal je zien dat het veel erger kan.
Voor nieuwe DC palen is het vanaf ergens dit jaar verplicht dat ze met de kaart kunnen.Waarom kunnen ze dat niet gewoon met bankcontact of zo maken... je weet wel zoals het ook voor benzine tanken gaat.
Waarom moet dat allemaal met een eigen pasje of appje of... zo zijn.
Ohh en dan nog een extra berichtje, de Renault Scenic is de Europese auto van het jaar geworden.
Mij lijkt dat een terechte keuze. Ik denk trouwens ook dat dit de eerste Europese wagen is die de concurrentie met Tesla Model Y aan kan: de wagen is wel wat kleiner (maar echt wel ruim genoeg volgens mij) heeft wat minder vermogen (maar meer dan voldoende) en de versie met de grote accu ( 87kwH bruikbaar) start in de al vrij goed uitgeruste techno versie (46 k€), niet zoveel duurder dan model Y RWD. En die grote accu geeft je een WLTP range van 625 km, bijna 200km meer dan de 455 km van de model Y (en zelfs meer dan de model Y LR).