Elektrische wagens

Die is er ongetwijfeld ook niet :D

sGumObz.jpeg

Kleine straat dan ?
Nee, geen heel lange straat, maar ook geen kleine.
Of enkel rijwoningen ofzo?
Hier in de straat (10 huizen) staan er ondertussen 5 EV's.
Zeker niet bijba allemaal open bebouwingen en enkele half open bebouwingen.
Er rijden de laatste tijd echt gigantisch veel EV's op de baan. De tijd dat een EV uniek was ligt al achter ons.
Klopt, ik kom er ook veel tegen, maar hier in de straat is er nog maar 1.
EV’s genoeg op de baan maar hier staat er ook nog maar 1 in het straat. En het zijn geen rijhuizen en voor het grootste deel allemaal jonge dertigers 😅.
Inderdaad.

Uw NissanConnect EV-app wordt niet meer ondersteund vanaf 1 april 2024

Beste Klant,

Met dit schrijven willen wij u informeren dat de NissanConnect EV-app die momenteel is gekoppeld aan uw voertuig XXX zal worden stopgezet ter voorbereiding op de verdwijning van de 2G-technologie. Dit geldt voor Nissan LEAF- en eNV200-voertuigen die tot 2016 zijn geproduceerd.

De stopzetting van de NissanConnect EV-toepassing is een gevolg van de beslissing van de mobiele netwerkoperatoren om 2G-technologie niet langer te ondersteunen.

Als gevolg hiervan kunt u vanaf 1 april 2024 uw NissanConnect-diensten niet meer op afstand gebruiken via de NissanConnect EV-app.

We willen u geruststellen dat belangrijke functies zoals de timer voor de klimaatregeling en de timer voor het opladen direct toegankelijk zijn via het Infotainmentsysteem van uw auto. Voor meer informatie over het gebruik van deze functies aan boord verwijzen wij u naar de video's hier, uw Nissan Driver's Guide of uw gebruikershandleiding.

U kunt erop rekenen dat Nissan zich blijft inzetten en blijft investeren in geavanceerdere technologieën en platforms voor toekomstige producten.

Bedankt voor uw steun en dat u een Nissan-eigenaar bent.

Met vriendelijke groet,
Nissan

Als je enkel publiek laadt is een EV een dure kar om mobiel te houden.
Op dit moment (tot mijn laadpaal er is) is mijn Renault Espace die 9 liter 98 per honderd slikt de goedkopere van de 2. Als ik zie wat ik deze maand al publiek geladen heb kom ik aan een equivalent van 10,6 liter benzine per honderd km.

Als ze hierop nog es een km heffing willen invoeren in de nabije toekomst om het verlies aan rijtaksen te compenseren dan zie ik geen lang leven beschoren voor de EV in particulierenland.

Laatst bewerkt:
Op dit moment (tot mijn laadpaal er is) is mijn Renault Espace die 9 liter 98 per honderd slikt de goedkopere van de 2. Als ik zie wat ik deze maand al publiek geladen heb kom ik aan een equivalent van 10,6 liter benzine per honderd km.

Als ze hierop nog es een km heffing willen invoeren in de nabije toekomst om het verlies aan rijtaksen te compenseren dan zie ik geen lang leven beschoren voor de EV in particulierenland.

Infrastructuurkost moet nog terugverdiend worden. En het is of lijkt ook nog niet alsof je met een overaanbod zit van laadpunten waardoor je eigenlijk ook nog een stuk een monopolistische prijszetting hebt itt een naftstation.

Geef het 10 -15 jaar en dan zal het al wel meer geconvergeerd zijn

Waarom duurt het zolang tot je laadpaal er is?

Terug
Bovenaan