Elektrische wagens

Tesla straft wel af als je te lang staat te laden. Misschien is dat de reden?
Ik parkeerde er net, open de app en meteen staat er dat de locatie niet beschikbaar is, was voor andere persoon daar aanwezig ook. Toen we vertrokken een uur ervoor was er nog helemaal niemand aan het laden.

Het begint wel wat saai te worden op de weg: witte Tesla, zwarte Tesla, zwarte Tesla ...
Afgelopen zondag 5 opleggers ingehaald met, jawel, nieuwe versie van de witte Tesla :p
Maar ze zie er toch al sportiever en beter uit dan de vorige gen, ik kan er niet aan doen maar als ik Model 3 van de vorige versie zie moet ik altijd denken aan de Jetsons:
1699711760140.png

Het begint wel wat saai te worden op de weg: witte Tesla, zwarte Tesla, zwarte Tesla ...
Afgelopen zondag 5 opleggers ingehaald met, jawel, nieuwe versie van de witte Tesla :p
Maar ze zie er toch al sportiever en beter uit dan de vorige gen, ik kan er niet aan doen maar als ik Model 3 van de vorige versie zie moet ik altijd denken aan de Jetsons:
Bekijk bijlage 24604
Ligt helaas ook aan firma's die dwaas doen over kleur. Ik kon letterlijk kiezen tussen... wit of zwart.

Zagen en klagen over restwaarde... maar ik had per ongeluk een goedgekeurde offerte terug gekregen met blauw en leaseprijs was exact hetzelfde.

Snap eigenlijk die obsessie niet om perse een kleur te willen afdwingen. Tis niet dat ik een roze auto koos...

Het zijn toch niet alleen Tesla's, ik zie tegenwoordig heel veel elektrische auto's in het algemeen. Ook heel wat taycan's wat zeker geen goedkope auto's zijn.

En relatief veel IX'en ook. Niet in dezelfde prijsklasse als een Taycan (en ook bijlange niet zo elegant :p) maar blijft wel een duur geval.

Met een mega coole functionaliteit, achteraan is luchtvering en als je de auto start gaat die kont serieus omhoog.
Rondom was het hydraulisch /lucht geveerd (die bollen ) en dan waren er nog bollen gereserveerd voor een anti duik systeem bijn het remmen (dus het gat gaat naar beneden als je remde )
Heb ber ook zo enen gehad en dat waren zeker geen roestbakken . ;)
Meer nog heb ook CX en Xantia gereden en dat waren veruit de beste auto’s waar ik al mee mogen rijden heb . ;),

Inderdaad prachtig systeem en goedkoop om uw schokdemper te vervangen …was gewoon een nieuwe bol steken en op 5 minuten gedaan . ;)

Citroën vind ik één van de zieligste teloorgangen in de autowereld. Vroeger maakten die gedurfde, ontzettend innovatieve auto’s, en nu onder Peugeot (en Stellantis) zijn ze gedoemd om eenheidsworst te maken op de standaardplatformen, en dan nog eens gepositioneerd als budgetmerk. :(

Citroën vind ik één van de zieligste teloorgangen in de autowereld. Vroeger maakten die gedurfde, ontzettend innovatieve auto’s, en nu onder Peugeot (en Stellantis) zijn ze gedoemd om eenheidsworst te maken op de standaardplatformen, en dan nog eens gepositioneerd als budgetmerk. :(
Daarom dat ze hun luxedivisie naar DS hebben doorgeschoven.

De C6 vond ik nog wel een echte Citroën, de naam Citroën waardig, daarna....
Daarom dat ze hun luxedivisie naar DS hebben doorgeschoven.
Maar zelfs die DS'en trekken op niks.
De enige mooie DS voor mij was de DS5 en dat was nog voor DS een apart merk geworden is.

Citroën vind ik nu toch net geen eenheidsworst. Ze hebben toch redelijk speciale designs.
Of het mooi is, das een andere discussie.

Terug
Bovenaan