de zaken die je niet kan ruiken zijn doorgaans het schadelijkste, dieselgeur en benzinegeur, dan rijdt iedereen toch met oude karren in uw buurt. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik nog echt een vuile dieselgeur heb geroken van een auto die passeert of voor mij staat.en ICE auto's verslijten de banden niet?
als ik 's ochtens te voet met de kinderen naar school wandel is het vooral benzine en diesel en roetgeuren die mij de adem benemen, geen rubbergeur.
Bij de nieuwste generatie diesel en benzinemotoren is die vervuiling een heel pak minder. Kijken we naar fijnstof zullen onze EV's slechts marginaal minder fijnstof produceren dus das echt geen argument.
Ik heb de indruk dat sommigen hier echt een te simplistische kijk hebben op de wereld en nooit onderzoek doen. Denken dat je de wereld gaat redden door een EV te kopen, komaan...
Verklaar misschien ook deels waarom de echte vervuilers altijd buitenschot blijven, mensen zijn enorm slecht geïnformeerd zo blijkt.

en eigenlijk draag ik niet bij maar is het de firma. Particulier had ik een tweedehandse diesel of benzine gekocht.