Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet noodzakelijk maar die worden vaak verkocht in een set schroefboormachine en slagschroevendraaier.En waarom per se een slagschroevendraaier? Met een gewone schroefmachine kan je toch ook bijna alles er in/uit schroeven?
Die slag maakt het wel makkelijker, maar is dat dan zo noodzakelijk?
Het is voor persoonlijk gebruik, ik kan die 30sec voor te veranderen van boor naar schroef er wel bij nemen.Dat is niet noodzakelijk maar die worden vaak verkocht in een set schroefboormachine en slagschroevendraaier.
Dus niet meer veranderen van boor naar schroefbit en andersom.
Met een slagschroevendraaier zal je zelf veel minder moeten duwen en gaat je kop quasi nooit doorslaan.
Ja je kan ook boren met een slagschroevendraaier. Kleine diameters gaat dit zelfs sneller.Het is voor persoonlijk gebruik, ik kan die 30sec voor te veranderen van boor naar schroef er wel bij nemen.
Daarvoor zou ik het dus niet doen. Ik zou liefst gewoon 1 machine hebben.
Kan je ook goed boren met een slagschroefmachine?
Ik heb de t greep van blauwe Bosch op batterij, zeer tevreden van. En ook blij dat er geen snoer meer in de weg zit.Ik zou graan een decoupeerzaag kopen en twijfel tussen een model met of zonder batterij.
Ik heb al Bosch blauw gereedschap dus heb al batterijen ook. Maar verbruikt een decoupeerzaag veel batterij? Ik heb het toestel vrij intensief nodig komende periode en heb eigenlijk wel gewoon een stopcontact in de buurt ook...
Hou er wel rekening mee dat aankopen via Amazon of bepaalde andere kanalen (iBood bvb) mogelijks niet meetellen voor de acties van de fabrikant, in dit geval https://www.boschacties.be/nl_be/code.htmlRegelmatig op Amazon dat er kortingen zijn ook, dus het loont om dat in de gaten te houden
bij blauwe bosch (niet de groene die je linkt) doet amazon wel mee, maar meestal heb ik het daar zodanig goedkoop dat de actie niet uitmaakt.Hou er wel rekening mee dat aankopen via Amazon of bepaalde andere kanalen (iBood bvb) mogelijks niet meetellen voor de acties van de fabrikant, in dit geval https://www.boschacties.be/nl_be/code.html
Ik weet dat dit bij Makita bvb zo is, dat je een erkend verdeler moet gebruiken, en de gratis batterij maakt dan vaak ruimschoots het prijsverschil goed, natuurlijk binnen de beperkingen van de lopende actie...
Ik heb zo een mtd van 130 euro 2takt ,denk van coolblue, doet al 3 jaar dienst....Iemand advies voor een accu/benzine grastrimmer of bosmaaier?
Moet dienen als wekelijkse kantenmaaier na het grasmaaier en wat occasioneel onkruid. Zou iets van een €200 willen uitgeven.
Zelf vorig jaar een Metabo SB18 cadeau gekregen, maar geen idee of die accu goed te gebruiken valt op een Metabo bosmaaier (die volgens de site toch ook al €330 kost).
Heb deze: Milwaukee quiklocIemand advies voor een accu/benzine grastrimmer of bosmaaier?
Moet dienen als wekelijkse kantenmaaier na het grasmaaier en wat occasioneel onkruid. Zou iets van een €200 willen uitgeven.
Zelf vorig jaar een Metabo SB18 cadeau gekregen, maar geen idee of die accu goed te gebruiken valt op een Metabo bosmaaier (die volgens de site toch ook al €330 kost).

ik gebruik een Stihl FSA 86 R. Kost wat meer (zeker als je nog een batterij moet kopen), maar wel goed materiaal.Iemand advies voor een accu/benzine grastrimmer of bosmaaier?
idem, nooit meer terug. Trimmer, kettingzaag en heggeschaar loopt hier al op accu. Het volgende zal een bladblazer worden.Ben trouwens al mijn gereedschap aant opschakelen naar accu. Wat een verademing![]()