Ze zijn niet moeilijker bereikbaar he, ze zijn NIET bereikbaar, toch niet zonder de plakkerij open te kappen. Dat het duidelijk is waar ze zitten doet er eigenlijk zelfs niet toe. Ik kan boites inpleisteren zoals 50j geleden wel nog de norm was maar 't is niet alsof het wel mag omdat ik ze in fluo op de muur markeer.Het is vrij duidelijk waar er verbindingen zitten. Ze zijn alleen iets moeilijker bereikbaar. Maar hoeveel keer heb jij al een slecht contact in een stopcontact gehad?
Het schakelmateriaal van rond is gewoon perfect in orde. Maar je moet dit wel goed plaatsen en deftig uitplannen. Maar indien wel dan is er gewoon geen probleem.
Toch wel sterk dat afkeuren de reactie bij menig keurde is als ze het niet kennen. Toch echt wel tekenend in feite. Ik heb het al afgekeurd en ik kende het niet, net nagevraagd en blijkbaar mag het wel. Oké dan….
En @C43 zegt toch gewoon dat hij het zelf, persoonlijk, ook negatief beoordeelde maar na overleg het wel aanvaard behalve een geval dat foutief geplaatst was.
Nu, dit zijn de vragen waar hun vertegenwoordiger zou op moeten kunnen antwoorden imo.
Of "onze" keurder natuurlijk maar de baas wou geen slapende honden wakker maken.