Elden Ring

Elden Ring

Pff, patch verhelpt weeral niet mijn problemen (PC).
Zelfs al een freeze gehad daarnet, en weerom die harde framedrops.
Alles op low, resolutie 800x600, zelfs dan nog framedrops.
Ik geef de hoop ooit deftig te kunnen spelen op, toch maar gemaild naar Bandai-Namco.
Ik hoef geen refund, gewoon dat dit deftig draait.
Zeker dat dit aan het spel ligt? Zie nu niet veel streamers echt nog die problemen hebben die jij benoemd.

Pff, patch verhelpt weeral niet mijn problemen (PC).
Zelfs al een freeze gehad daarnet, en weerom die harde framedrops.
Alles op low, resolutie 800x600, zelfs dan nog framedrops.
Ik geef de hoop ooit deftig te kunnen spelen op, toch maar gemaild naar Bandai-Namco.
Ik hoef geen refund, gewoon dat dit deftig draait.
Wat zijn je specs en draaien andere games wel deftig op je systeem ?

Ik zit in mijn 2e playthrough ondertussen in Leyndell, nu al 85u ver terwijl ik het spel de eerste keer na 90u al uit had. Nu wel echt alle bosses en hoekjes aan het aflopen, wil eigenlijk alle bosses verslaan en zoveel mogelijk armor en weapons verzamelen.

Ik zit in mijn 2e playthrough ondertussen in Leyndell, nu al 85u ver terwijl ik het spel de eerste keer na 90u al uit had. Nu wel echt alle bosses en hoekjes aan het aflopen, wil eigenlijk alle bosses verslaan en zoveel mogelijk armor en weapons verzamelen.
hier net ng+1 afgerond op 20u. zat aan 80u 1ste playthrough. totaal 100u nu.
met veel spells is de game echt wel gemakkelijk, enkel die elden beast, daar heb ik gerespecced naar een character dat ik voor ng+3 wil gebruiken. met spells niet neer te krijgen, precies. of ligt dat aan mij?
speel precies wel liever met swords dan met staff.

Wat zijn je specs en draaien andere games wel deftig op je systeem ?
Asus Prime z-370a, i5 8600k 16GB Ram, GTX 1070 8GB. Spel staat op een SSD van +- 8maand oud.
1080p resolutie.
Ik draai regelmatig een av en malware scan.
Alle drivers zijn up-to-date net als Windows 10.
Inderdaad, al mijn andere games draaien vlotjes.
Ik heb al veel zelf geprobeerd, maar niks helpt.
Gaande van settings ingame veranderen, online & offline modus geprobeerd, settings in nvcp aanpassen.
De fps dips zijn echter storend, zeker tijdens een gevecht.
Gisteren een crash gehad die netjes een handtekening achter liet, deze ga ik nu overmaken aan support.

Laatst bewerkt door een moderator:
Asus Prime z-370a, i5 8600k 16GB Ram, GTX 1070 8GB. Spel staat op een SSD van +- 8maand oud.
Ik draai regelmatig een av en malware scan.
Alle drivers zijn up-to-date net als Windows 10.
Inderdaad, al mijn andere games draaien vlotjes.
Ik heb al veel zelf geprobeerd, maar niks helpt.
Gaande van settings ingame veranderen, online & offline modus geprobeerd, settings in nvcp aanpassen.
De fps dips zijn echter storend, zeker tijdens een gevecht.
Gisteren een crash gehad die netjes een handtekening achter liet, deze ga ik nu overmaken aan support.
Dit zou zeker voldoende moeten zijn om het spel vlot te draaien. Da's op 1080p ?

:rofl: :rofl: :rofl:

:biglaugh::biglaugh::biglaugh:

Bon, framedrops lijken geschiedenis te zijn.
Support stelde voor, maak een nieuwe user aan en installeer steam en de game.
Framedrops waren in dit geval volledig weg.
Ik deactiveer eerst een aantal programma's op mijn hoofd account en probeer terug de game.
Weerom, geen drops te bemerken, raar dat bureaublad instellingen een impact kunnen hebben op een game.
Ik ga nu ook steam op dezelfde SSD als Elding Ring installeren.

Morgen update.

The Colosseums of Limgrave, Leyndell and Caelid will open their gates, allowing players to engage in battles such as duels, free-for-alls and team fights. Prove your worth in Free Colosseum Update 1.08. Coming December 7.

In de officiële PS Store is die dus nog steeds 69 EUR, zit nooit bij de deals precies :(.

Nieuwe update, Colliseum, voor de PvPers. Beschikbaar gratis, vanaf morgen al.

Ben helaas gene pvper. :( Hopelijk laat de volgende content DLC niet te lang op zich wachten, ik wil méér bosses neermeppen en gear/skills verzamelen.

EDIT: Mod is hier met mijn voeten aan het spelen, ik heb u wel gezien!! :unsure: (maar ik had zelf niet gezien dat er al een post was met een trailer over nieuwe update tot nu)

Laatst bewerkt:
Zou er niet op rekenen, de Dark Souls games gaan ook zo goed als nooit on sale.

Anderzijds, het is echt wel value for money hoor.
Als er één spel is dat de volle pot wel waard is, dan is het imo wel Elden Ring.
Klopt. Ik speel tegenwoordig 1 game tegelijkertijd. net deathstranding en Deathloop uit. Nu aan het kijken voor ER of GOW. Beide zijn full price. Heb ER al lang in de wishlist staan ma nog geen enkele melding gehad dat ie lager stond
Staan hier toch een paar disc versies voor 35 ish euro te koop, of heb je een digital only PS5?
Helaas, Digital only. Eigenlijk die 100 eur lager niet helemaal waard als je ziet hoe winkels soms wel kortingen geven.

318037113_1179781899410257_1140351416627777296_n.png

Klopt. Ik speel tegenwoordig 1 game tegelijkertijd. net deathstranding en Deathloop uit. Nu aan het kijken voor ER of GOW. Beide zijn full price. Heb ER al lang in de wishlist staan ma nog geen enkele melding gehad dat ie lager stond

Helaas, Digital only. Eigenlijk die 100 eur lager niet helemaal waard als je ziet hoe winkels soms wel kortingen geven.
Dat vond ik vrij voorspelbaar dat je bij digital ps5 uiteindelijk duurder ging uit komen. Ik heb Elden Ring via Vinted tweedehands gekocht voor 35€.

Terug
Bovenaan