Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achter heb blijven idd en meelee attack doen. Ik had wel 97 strength op die moment maar heb er toch redelijk lang mee bezig geweest.Ja bedoel fase 2.

50u op de teller en lvl 82 hier :')Oops, rykard verslagen voor ik de quests in Volcano Manor begonnen was. Al die npcs zijn daar nu weg :/. Gelukkig geen trophie related stuff.
Op dit moment lvl 115 en 40u bezig ongeveer. Ben net in het gebied van de giants gearriveerd.
In mijn vorige playthrough had ik op dat lvl het spel uitgespeeld.
Mage katana build vind ik wel fijn spelen.
Ik heb net hetzelfde aan de hand, eerste keer dat ik zo een spel speel. Ik zit momenteel op zo een 50 uur gameplay ( level 75) en zit nu in Caelid. Momenteel lukt het mij wel aardig om bazen te verslaan. Tot nog toe heb ik er maar eentje geskipt - evergaol Crucible Knight. Al de rest heb ik al wel neergekregen. Maar als ik nu zie hoe ik er na 50 uur bijloop.. Nog steeds met het eerste zwaard dat ik heb gevonden - Lordsworn greatsword. Nog steeds met de eerste uitrusting van de vagebond. Alles wat ik opraap.. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet aanvangen. Tis zelf zo dat ik pas na 35uur spelen en diep in Niurnia lakes zat dat ik had ontdekt dat ge die healing bekers kunt vermeerderen en verzwaren. Tot daar zat ik nog steeds te spelen met het gedacht dat je maar 3 keer een beetje kon healen. Toen ik doorhad dat je die bekers kon vermeerderen werd het spel plots een pak makkelijker.Zit een kleine 10u ver met de Samurai. Nog nooit een Souls-like game gespeeld. Ik loop al niet meer zo te dutsen als in het begin en er komt wat vaart in het spel. Mini-bosses beginnen te lukken. De eerste echte boss durf ik nog niet aan. Volgens mij zou het nog vlotter kunnen gaan, mocht ik enig idee hebben wat al die prullen in mijn inventory kunnen doen. Ik raap en raap maar dingen op, maar heb geen flauw idee wat ermee aan te vangen... Ook nog geen flauw idee hoe ik mijn equipment en pouch best organiseer.
Wapens vinden is niet echt het probleem. Inventory zit goed vol met wapens. Ik probeer er soms andere uit maar om de een of andere manier ga ik steeds terug naar het beginwapen. Heb zelf een paar legendary wapens. Ga nu die Starscourge Greatsword eens een kans geven. Heb een vrij Strength build, strength zit al op 45Tgoh , ik zit nu aan mijn 2e playthrough.
Na 3u spelen zit ik nu aan mijn derde wapen. Broadsword -> Lordsworn -> Dismounter
Je kan toch constant andere wapens vinden ?
Over de inventory items, da's toch trial and error ? Elk item heeft zelfs een description.

Eindelijk kapot gekregen. Volledige respec gedaan naar dual Wield met blasphemous blade en Ordonis great sword. Van de eerste keer gelukt.Ik ben rond met alles. Enkel de eindbaas nog. Lukt me momenteel niet![]()