Elden Ring

Elden Ring

Wat een game! Nu helaas wat onduidelijk waar ik heen moet, bepaalde deuren hebben een bepaald item nodig, etc. Sommige gebieden zijn nog steeds veel te moeilijk…lvl 65 voorlopig.

lvl 130 en nader het einde de bosses zijn toch wel van een ander niveau nu holly shit en 2 handed spelen tegemn sommige bosses die zo fast zijn is toch nie simpel

Speel nog altijd Lightning Lancer build met Treespear, Fingerprint Stone Shield en Fingerprint Armor Set. Heb mn Endurance flink moeten oppompen om dit alles te dragen zonder in heavy load te gaan, maar ik geniet enorm van deze build. Physical attacks block ik compleet en met Barricade Shield verlies ik geen stamina. Sommige bosses worden hiermee een cakewalk. Magic attacks block ik niet compleet maar veel schade doen ze ook niet. Heb zo deze voormiddag tegen Lornetta in Haligtree gevochten en van de eerste try neergekregen.

Vandaag gemerkt dat alles met 5 lvl's omhoog is gegaan. Buiten degene waar ik zelf runes heb geïnvesteerd heb.

Ik geraak niet tot aan Malenia zelfs, teveel soldaten in mijn weg. :lol:

Aan de andere kant, Ansel River Main verkend. Genoeg Ghost Gloveworts verzameld op mijn Mimic Tear Ashes en Latenna Ashes naar +10 te brengen. Daarna een andere kant van deze underground map verkend en op Astel uitgeraakt, die vermozelde mij compleet. :D Ziet er wel een epic bossfight uit.

Ik geraak niet tot aan Malenia zelfs, teveel soldaten in mijn weg. :laugh:

Aan de andere kant, Ansel River Main verkend. Genoeg Ghost Gloveworts verzameld op mijn Mimic Tear Ashes en Latenna Ashes naar +10 te brengen. Daarna een andere kant van deze underground map verkend en op Astel uitgeraakt, die vermozelde mij compleet. :D Ziet er wel een epic bossfight uit.
Haha eerste deel tot Malenia is zot , eenmaal in elphael valt het goed mee.

Haat die sneeuwpopjes 😅

Goh da weet ik niet meer in begin was ik wa under lvl zeker ook naar wapens toe heb heel lang rondgelopen met 2+ wapen omdat ik die smithing stones niet vond.

Bij de duo gargoyles heb ik toch ook een eerste keer gevloekt op die kut apen xD
Dat was bij mij tot hiertoe ook de grootste roadblock. Sindsdien met blasphemous blade raas ik door alles. Godfrey, mohg the omen, Loretta, Niall... Allemaal first try neer. Maar ik denk dat nu wat pittiger staat te wachten met malenia en fire giant.

Terug
Bovenaan