Slayer_Kev666
Well-known member
Wat een game! Nu helaas wat onduidelijk waar ik heen moet, bepaalde deuren hebben een bepaald item nodig, etc. Sommige gebieden zijn nog steeds veel te moeilijk…lvl 65 voorlopig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk Malenia neer wat een bitch![]()
Echt een bitch heb er een 35-40 keer over gedaanZit juist bij haar damn ik krijg amper hits in als 2 handed

Echt een bitch heb er een 35-40 keer over gedaan![]()

Ziet er wel een epic bossfight uit.Astrologer lvl 109 heb wel black knife tiche +10 om mij bij te staan.welke build gebruik je ik heb dan maar maliketh the black blade gdn ook wel pittig wel zeer coole berserk referentie
Haha eerste deel tot Malenia is zot , eenmaal in elphael valt het goed mee.Ik geraak niet tot aan Malenia zelfs, teveel soldaten in mijn weg.
Aan de andere kant, Ansel River Main verkend. Genoeg Ghost Gloveworts verzameld op mijn Mimic Tear Ashes en Latenna Ashes naar +10 te brengen. Daarna een andere kant van deze underground map verkend en op Astel uitgeraakt, die vermozelde mij compleet.Ziet er wel een epic bossfight uit.

Yup, die 2 heb ik inderdaad ook een paar keer moeten proberenBij de duo gargoyles heb ik toch ook een eerste keer gevloekt op die kut apen xD
Deze gingen bij mij dan weer vlot neer.Yup, die 2 heb ik inderdaad ook een paar keer moeten proberen
Wa lvl waart ge daar?Deze gingen bij mij dan weer vlot neer.
Eerst gaan werken en dan vanavond ronde 2 voor malenia.
The beauty van Souls games, ieder heeft een andere ervaringDeze gingen bij mij dan weer vlot neer.
Eerst gaan werken en dan vanavond ronde 2 voor malenia.
Dat was bij mij tot hiertoe ook de grootste roadblock. Sindsdien met blasphemous blade raas ik door alles. Godfrey, mohg the omen, Loretta, Niall... Allemaal first try neer. Maar ik denk dat nu wat pittiger staat te wachten met malenia en fire giant.Bij de duo gargoyles heb ik toch ook een eerste keer gevloekt op die kut apen xD