Elden Ring

Elden Ring

Release is wel vrijdag hé :p

De review is intussen klaar, nu is het wachten tot het embargo verloopt. :)
FMRyBpMXMAI-mHy

i come from the land down under

Van de BG crew ben jij degene die het meest man is om een from software spel te mogen (en kunnen) reviewen? 😜
Benieuwd naar de score!
Ik heb ook de twee previews gedaan :p

En ik ben een OG die de originele Demon's Souls nog geïmporteerd heeft vanuit Azië, als ik niet gekwalificeerd ben om die te reviewen dan weet ik het ook niet. :ROFLMAO:

(Embargo is tot 16u)

Ik heb ook de twee previews gedaan :p

En ik ben een OG die de originele Demon's Souls nog geïmporteerd heeft vanuit Azië, als ik niet gekwalificeerd ben om die te reviewen dan weet ik het ook niet. :ROFLMAO:

(Embargo is tot 16u)
Zeker ook es de From Software studio bezoeken in Tokyo, alhoewel.. Veel was daar nie te zien :/

waar is de tijd dat ik dark souls 3 volledig heb uitgespeeld in het japans omdat het in japan 3 weken eerder uitwas ofso :unsure:

Forumkonijn heeft Elden Ring bijgewerkt met een nieuwe update:

Review

Lees meer over deze update...

Waarom die hype ik snap het niet... Hebben ze ook een easy mode. Qua wereld fantastisch maar ik erger me gewon aan steeds opnieuw proberen en proberen...

Waarom die hype ik snap het niet... Hebben ze ook een easy mode. Qua wereld fantastisch maar ik erger me gewon aan steeds opnieuw proberen en proberen...
Mij zegt de game ook niks. Echt 0,0 interesse in. Maar goed, dat heb ik met simracers ook. Elk z'n ding zeker.

Terug
Bovenaan