Please. Meer van dit.Ja en anders Wacht e beke eh
I'l leave myself out..
Haha simpel kind ik maar hier moest ik spontaan van lachen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Please. Meer van dit.Ja en anders Wacht e beke eh
I'l leave myself out..

Oud mopke maar in de juiste context (zoals hier nu) blijft het ne geweldige.Please. Meer van dit.
Haha simpel kind ik maar hier moest ik spontaan van lachen![]()

Ik had de mop inderdaad niet gemaakt als het niet ging over "niet kunnen wachten".Oud mopke maar in de juiste context (zoals hier nu) blijft het ne geweldige.
Ah please gtfo !!! xD

Hij mag niks delen eigenlijk, maar het review-embargo was al gelekt op Resetera. Dus piep daar gerust ffkes.Als mijn preload op 86% staat, zal ik nog cooler zijn!
(maar niet heus)
Amuseer u. Moogt ge review-embargo al delen?
Ik ook, maar ik heb het geluk dat ik een weekendjob heb dus kan in de week meestal uitslapenIk denk dat ik als een kluizenaar ga leven de volgende week![]()
Normaal game ik niet zo veel meer maar Elden Ring wordt zowiezo een game die ik in een ruk ga uitspelen.Hoe is kof15?
Ik gok op gemiddeld 87/100@FreakyJP Have fun!Wanneer is embargo?Laat je ons alvast weten hoe de native PS5 versie draait ten opzichte van de PS4 BC versie?
Oh en… Metacritic 93, calling it. Wat zeggen jullie?
![]()
Ja op zich ben ik er ook wat bang van omdat ik Dark Souls 3 opzij heb gelegd omdat ik 20 keer hetzelfde moest doen in mijn eerste uur gameplay.Ik heb wat schrik van de soulsgames, deze zou wat meer vriendelijk zijn voor mensen zonder geduld. Juist?
Nuja, ik krijg mijn backlog al niet gespeeld. Ik kan beter een jaar wachten![]()

Op basis van wat ik al heb kunnen spelen, approved.Hoe is kof15?

@eightytwo: ok, ik zal de PS4-versie ook installeren en wat testen dan![]()

Ik wou toch nog eens een vraagje stellen. Ik val mss een beetje in herhaling
Ik heb nog eens een aantal reviews gezien betreft de classes in het spel en ik geraak er maar niet uit.
Ik wil ergens vermijden dat mijn eerste run een fiasco wordt en dat ik het spel mss te vroeg ga opgeven vanwege de moeilijkheid (zoals ik bij Dark Souls 3) heb gedaan.
Normaal speel ik in dergelijke games altijd als als meelee knigt dude met een zwaard en schild ofzo.
In de meeste classreviews raden ze dit ook aan en zeker als beginner in de reeks.
Maar hier lees ik toch ook her en der dat een beetje magie om afstand te kunnen houden niet slecht zou zijn.
Nu wou ik nog eens informeren in hoeverre ik bijvoorbeeld de class Vagabond in de loop van het spel kan aanpassen zodat die toch ook goed wordt in magie en spells te gebruiken ? Of kan dat niet. De gameplay van de Vagabond lijkt me zo ruw en cool maar de spells van de Astrogoler bv is dan weer zo moot en mss wat veiliger omdat het op afstand is.
De Thunder aanval van de Vagabond zal dan bv. waarschijnlijk niet beschikbaar worden voor een andere class. Ofwel ?