Toch ook een beetje in mijn oor fluisteren en lekken eh?Mét camera hé dan, in een hottub. Liefst samen natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch ook een beetje in mijn oor fluisteren en lekken eh?Mét camera hé dan, in een hottub. Liefst samen natuurlijk.
Amai diene boss aan dat kasteel is zeer rap dood.. easy kill ;-)
Dat kan ik toch niet rieken.. ik ga gewoon voort op het filmpje en dat leek mij een boss..dat is geen boss lol
Remember that Dark Souls exploit that caused a lot of trouble for PC users? Well, it turns out that Bandai Namco might have been aware of this issue for quite some time. According to a new report from VGC, multiple individuals have discovered the exploit as early as 2019. This means that Bandai Namco might've been aware of the issue for a long time... So, a repeat of the GOG Galaxy situation.
First off, an update on the current situation surrounding the PC versions of Dark Souls, Dark Souls II, and Dark Souls III. As of the writing of this article, Dark Souls' PC servers have remained offline to fix the exploit. For those in need of a refresher, this exploit allows players to introduce malicious code into the user's PC through the game's Invaders feature.
One of the people behind the discovery of the vulnerability told VGC that they had made Bandai Namco aware of the issue over a month earlier. As is common of cybersecurity incidents of this caliber, neither the publisher nor developer FromSoft acted upon the warning until it was made public.
Ik dacht dat je Bruce Springsteen ging zeggen…Er is maar 1 Boss!
Big Boss
Bando Namcai en From Soft zouden al jarenlang op de hoogte zijn geweest van de veiligheidsproblemen met de online component van het spel.
Niks nieuws tbhElden Ring zal hetzelfde probleem hebben.

Heb Darksouls 3 een week gespeeld en dan ben ik er niet meer aan begonnen nadien. Omdat het nu open world is ga ik Elden Ring toch spelen. Kan dus niet vergelijken betreft die class kiezen.Alez online problemen lijken voor de launch toch opgelost te zijn op pc, hallelujah.
Iedereen al hun class beslis? Hier zal het vanouds de Wretch(Deprived) worden. Zeker nu hij als start gear een club heeft wat mij altijd al een halve game heeft gediend in elke Souls game
Prophet run spreekt me ook wel aan.
Ben efkes in de war, wa ist verschil met die nieuwe classes en die van de test server??Alez online problemen lijken voor de launch toch opgelost te zijn op pc, hallelujah.
Iedereen al hun class beslis? Hier zal het vanouds de Wretch(Deprived) worden. Zeker nu hij als start gear een club heeft wat mij altijd al een halve game heeft gediend in elke Souls game
Prophet run spreekt me ook wel aan.

Gezien jij ook op PS5 gaat spelen zoals 90% van dit forum, kunt ge kiezen wat ge wilt denk ik. The boys here will take care o ye if need beIs er een beginnersklasse?![]()

Is er een beginnersklasse?![]()
Dat valt goed mee op de ps4:Is er al geweten hoe vlot Elden Ring gaat spelen op PS4. Zou het zonde zijn om deze op PS4 te spelen ipv 5.
Heb op dit moment nog geen PS5. Ik dacht te wachten maar las dat er sowieso een gratis PS5 upgrade zal zijn.