Elden Ring

Elden Ring

Interview van maar liefst drie kwartier met producer Kitao.

Rejoice, Tarnished, and feast your eyes on Taipei Game Show 2022’s special broadcast program on #ELDENRING – previously filmed last December. Hear from producer, Yasuhiro Kitao, about the game mechanics, and find out his answers to some of your burning questions.

Hier sowieso de PS5 versie. Ik kijk er erg naar uit, eerste From spel dat ik rond release ga spelen. Ben bewust nu de meeste nieuwtjes en filmpjes aan't skippen.

Heb ook wel zin om deze wat meer co-op te doen dus als er nog mensen af en toe wat willen samen spelen, hit me up.

Hier sowieso de PS5 versie. Ik kijk er erg naar uit, eerste From spel dat ik rond release ga spelen. Ben bewust nu de meeste nieuwtjes en filmpjes aan't skippen.

Heb ook wel zin om deze wat meer co-op te doen dus als er nog mensen af en toe wat willen samen spelen, hit me up.
Hier zeker en vast voeg mij gerust toe. Milathis Grts

Hier wordt het ook de PS5 versie aangezien ik die Collector's Edition besteld heb. Wil ook zeker wel eens co-oppen of pvp doen.

Eigenlijk ziet dat er toch een supermooie game uit he :love: instant love met de setting, en toch koop ik hem niet :cry:

Eigenlijk ziet dat er toch een supermooie game uit he :love: instant love met de setting, en toch koop ik hem niet :cry:
Dat is uw eigen keuze eh :p

Vandaag nog elders gezegd, mensen mogen hun zo niet laten afschrikken van deze games. Die zijn echt niet zo moeilijk ze, hebben gewoon een learning curve en ja int begin is da wa doorzetten, maar eens je één game kent, ken je ze allemaal. Heb na het leren van mijn eerste Souls game nadien nooit nog moeite gehad voor een andere, behalve Sekiro, ma da was gewoon een totaal ander paar mauwen.

Ik wil u ook wel helpen @Jonas89. Ik ben eigenlijk ook niet eens zo goed in de Souls spellen maar heb wel Demon’s Souls en de Dark Souls trilogie uitgespeeld, praktisch zonder hulp te moeten summonen. Valt echt wel mee en co-op lijken ze me een pak makkelijker.

Behalve de poison swamps, die zijn om van te huilen.

waarom niet ? speel het gwn in co op als ge niet goed genoeg zijt

kzal u wel helpen :unsure:
Ik wil u ook wel helpen @Jonas89. Ik ben eigenlijk ook niet eens zo goed in de Souls spellen maar heb wel Demon’s Souls en de Dark Souls trilogie uitgespeeld, praktisch zonder hulp te moeten summonen. Valt echt wel mee en co-op lijken ze me een pak makkelijker.

Behalve de poison swamps, die zijn om van te huilen.
Zal het in overweging nemen 🤔

Terug
Bovenaan