Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterker nog, ik ben DPD aan het stalken (ze zijn 500 meter ver weg).Iedereen nu gerust gesteld met zen mailtje deze nacht?
Komt zelf vandaag in de namiddag al toe en niet morgen.
) en ze healt er nog mee bovenop.
Geen slechte track, maar doet me eerlijk denken aan een minder complexe versie van Maria of the ancestral clocktower.Oh komaan, de OST van Malenia verdient toch meer dan 1 pluim? Zo bombastisch en episch!
PS: Zij die Malenia gedaan hebben riskeren mogelijk een trauma.

Quentin zijn review gelezen. Ik kan wel goed volgen in zijn kritieken(in de mate vh mogelijke gezien de DLC nog niet uit is). Feit is dat in zowel dark souls 3 als Elden Ring meer en meer bij bosses de focus ligt op hun belachelijk lange combo's.
Malenia is een perfect voorbeeld hiervan gelijk Quentin zelf zegt. Haar waterfowl dance kan je niet blokken, heeft een grote hitbox, duurt bijna 5 seconden voor ze klaar is() en ze healt er nog mee bovenop.
![]()
Portal in het westen van de snow covered region als je niet die quest hebt gedaan die je rechtreeks naar daar kan porten.Ik dacht, ik ga mij ginder al zetten bij Mohg, maar totaal geen idee meer hoe ik daar geraak
Ge opent u map en gaat naar de grace?Ik dacht, ik ga mij ginder al zetten bij Mohg, maar totaal geen idee meer hoe ik daar geraak

Neen dat werkt niet zo voor mogh, ik heb die grace ook maar je kan er niet rechtreeks naar teleporten.Ge opent u map en gaat naar de grace?![]()
:/Neen dat werkt niet zo voor mogh, ik heb die grace ook maar je kan er niet rechtreeks naar teleporten.
Ja idd, ik kon het niet deze week toen ik me daar wou parkeren en ben nu eens aangelogd om te testen en het lukt wel.:/
Waarom zou je niet naar die area kunnen teleporten? De grace voor zijn boss fight kan je toch zoiezo naar teleporten want dat heb ik zeker al gedaan.

Ik heb die grace dus ook niet, terwijl ik die wel verslagen heb.. DoemeJa idd, ik kon het niet deze week toen ik me daar wou parkeren en ben nu eens aangelogd om te testen en het lukt wel.
Dus wellicht was ik vergeten resten aan die grace nadat ik mogh gekilled had.![]()
De grace ervoor is gelijk 10 stappen en een lift pakkenIk heb die grace dus ook niet, terwijl ik die wel verslagen heb.. Doeme