Elden Ring

Elden Ring

Quentin zijn review gelezen. Ik kan wel goed volgen in zijn kritieken(in de mate vh mogelijke gezien de DLC nog niet uit is). Feit is dat in zowel dark souls 3 als Elden Ring meer en meer bij bosses de focus ligt op hun belachelijk lange combo's.

Malenia is een perfect voorbeeld hiervan gelijk Quentin zelf zegt. Haar waterfowl dance kan je niet blokken, heeft een grote hitbox, duurt bijna 5 seconden voor ze klaar is( :oi22:) en ze healt er nog mee bovenop. :oink:

Een veel betere ballans in mijn ogen is een boss gelijk Champion Gundyr uit DS3 -> legt heel veel druk op je, hij is snel en heeft een groot bereik, maar met een beetje oefening kan je met parry's hem makkelijk(er) overkomen.

Ook zijn opmerkingen over de OST kan ik makkelijk volgen... Elden Ring heeft breedgenomen "mooie muziek", maar kan me weinige tracksvoor de geest roepen die mij zijn bijgebleven met geringe uitzonderingen gelijk Godfried en Elden Beast. Als we terugkijken naar eerdere games:

Capra Demon -> vrij intimiderend voor een nieuwe speler
Gwyn -> het alom bekende pianorifje
Abyss watchers
Pontyf Sulyvan
De GOAT Maria of Ludwig the holy blade, The first hunter
...

Ze hebben echt wel uitgesproken "hits" in het verleden, dus een beetje jammer als de DLC minder presteert op dat vlak.

Oh komaan, de OST van Malenia verdient toch meer dan 1 pluim? Zo bombastisch en episch!

PS: Zij die Malenia gedaan hebben riskeren mogelijk een trauma.

Oh komaan, de OST van Malenia verdient toch meer dan 1 pluim? Zo bombastisch en episch!

PS: Zij die Malenia gedaan hebben riskeren mogelijk een trauma.
Geen slechte track, maar doet me eerlijk denken aan een minder complexe versie van Maria of the ancestral clocktower. :p

Quentin zijn review gelezen. Ik kan wel goed volgen in zijn kritieken(in de mate vh mogelijke gezien de DLC nog niet uit is). Feit is dat in zowel dark souls 3 als Elden Ring meer en meer bij bosses de focus ligt op hun belachelijk lange combo's.

Malenia is een perfect voorbeeld hiervan gelijk Quentin zelf zegt. Haar waterfowl dance kan je niet blokken, heeft een grote hitbox, duurt bijna 5 seconden voor ze klaar is( :oi22:) en ze healt er nog mee bovenop. :oink:

Malenia is een optionele boss, dus dan vind ik dat wel ok dat ze die extra moeilijk maken. De bosses die je moet doen zijn volgens nog altijd fair en focussen hun niet te hard op lange combo’s. Maliketh is daar nog het ergste in maar die leer je wel na een tijd.

De rest van de bosses kan ik me niet echt iets herinneren dat over de top was.

Lang geleden dat ik het spel gespeeld heb, maar nadat ik het uitgespeeld had, was ik opnieuw begonnen. Geen idee waar ik toen geëindigd ben. Hoop dat ik niet teveel moet doen om de dlc te kunnen spelen...

Ik dacht, ik ga mij ginder al zetten bij Mohg, maar totaal geen idee meer hoe ik daar geraak
Portal in het westen van de snow covered region als je niet die quest hebt gedaan die je rechtreeks naar daar kan porten.

elden-ring-how-to-reach-mohgwyn-palace-1.jpg

elden-ring-how-to-reach-mohgwyn-palace-2.jpg

Neen dat werkt niet zo voor mogh, ik heb die grace ook maar je kan er niet rechtreeks naar teleporten.
:/

Waarom zou je niet naar die area kunnen teleporten? De grace voor zijn boss fight kan je toch zoiezo naar teleporten want dat heb ik zeker al gedaan.

:/

Waarom zou je niet naar die area kunnen teleporten? De grace voor zijn boss fight kan je toch zoiezo naar teleporten want dat heb ik zeker al gedaan.
Ja idd, ik kon het niet deze week toen ik me daar wou parkeren en ben nu eens aangelogd om te testen en het lukt wel.
Dus wellicht was ik vergeten resten aan die grace nadat ik mogh gekilled had. :biglaugh:

Ja idd, ik kon het niet deze week toen ik me daar wou parkeren en ben nu eens aangelogd om te testen en het lukt wel.
Dus wellicht was ik vergeten resten aan die grace nadat ik mogh gekilled had. :biglaugh:
Ik heb die grace dus ook niet, terwijl ik die wel verslagen heb.. Doeme

Terug
Bovenaan