EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had Eden, Radja Naingolan genoemd, dan had ie gespeeld!
met-een-contractuur-kan-je-shotten-he

Als we straks winnen dan zie ik Hazard nog wel spelen in de HF en/of mogelijk de finale.
Met Hazard mag je dit ook niet forceren. Je wil niet dat die straks weer een half jaar in de prullemand steekt.

Dit is zonet ook bevestigd door Martinez .. Hazard heeft géén zware blessure, ..

Laatst bewerkt:
Dan moet jij toch dringend eens naar de oogarts
Hopelijk is Doku ook geweest vandaag, en behoudt hij dit keer wel het overzicht na zijn rushes. Kan absoluut die defensie van Italië pijn doen, maar het moet ook tot iets leiden. Bon, in elk geval een betere keuze dan Mertens.

Hopelijk De Bruyne écht fit, spelen die Italianen het niet te vuil en neemt de ref hem in bescherming.

Ik loop nu al over van de stress, what the fuck.

Tactisch goed gedaan van Martinez, véél mist gespuit, een zwakke Mertens eruit geschopt, voor méér snelheid. (Doku).
Ik vrees echter dat moest het mislopen en Italië komt voor, dat Martinez géén plan B heeft (daarin is hij slechter dan zijn plan A, ALS hij uberhaut al een plan B heeft).

Moeilijk te voorspellen wie straks wint. Ik weet het niet. Het hangt van de details af en de dagvorm van de spelers. En de stressfactor zeker?

0-11111111111111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... Italy! :laugh:
(sorry ik kon het niet laten GemaneDude :eviltongue:)

Gestresseerd ben ik nooit voor een match, wel erg ben4hoe de keuze voor Doku uitpakt. Hopelijk gaan de Italianen uit schrik voor zijn snelheid niet opeens 20m lager spelen. En als Doku tegenvalt krijgen we wellicht Mertens als vervanger. Hopelijk kan die dan nog eens supersub zijn.

Veel kijkplezier, iedereen.

Bon, in elk geval een betere keuze dan Mertens.
Daar ga ik het toch ook op houden voorlopig. Mijn Duvels staan koud, ik heb een zak Sour Cream & Onion van Lay's en Mertens start niet. Daar had ik voor getekend gisteren. Ik snap het op zich niet echt, het houdt geen steek met hoe Martinez de voorbije jaren heeft gewerkt, en Doku starten maakt vooral die non-wissels tegen Portugal erger.

Hopelijk pakt het goed uit, maar hopen moesten we ook al doen met Carrasco uiteindelijk.

Ik vrees echter dat moest het mislopen en Italië komt voor, dat Martinez géén plan B heeft (daarin is hij slechter dan zijn plan A, ALS hij uberhaut al een plan B heeft).
Verdediger eruit, Benteke erin om centraal de fysieke slag met een al uitgeputte Chiellini te winnen, en Lukaku wat rechts, om Spinazolla in het defensief te dwingen. Als dat als plan B de Italianen niet uit hun lood slaat...
Zou daar m.i. beter in slagen dan de verwachte Mertens of Carrasco voor Doku.

Verdediger eruit, Benteke erin om centraal de fysieke slag met een al uitgeputte Chiellini te winnen, en Lukaku wat rechts, om Spinazolla in het defensief te dwingen. Als dat als plan B de Italianen niet uit hun lood slaat...
Zou daar m.i. beter in slagen dan de verwachte Mertens of Carrasco voor Doku.
En toen kwam imobile.
Hij kwam, hij zag en hij scoorde een goal.

Toch altijd cool om die Italianen hun volkslied te zien. En wij hebben dan een kapitein (hazard normaal) die geen woord mee zingt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan