Gelijk de andere matchen dus?Eden gaan we niet zien dus
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijk de andere matchen dus?Eden gaan we niet zien dus
Hij staat ook niet bij de invallersGelijk de andere matchen dus?

Dan moet jij toch dringend eens naar de oogartsGelijk de andere matchen dus?
Hopelijk is Doku ook geweest vandaag, en behoudt hij dit keer wel het overzicht na zijn rushes. Kan absoluut die defensie van Italië pijn doen, maar het moet ook tot iets leiden. Bon, in elk geval een betere keuze dan Mertens.Dan moet jij toch dringend eens naar de oogarts
Daar ga ik het toch ook op houden voorlopig. Mijn Duvels staan koud, ik heb een zak Sour Cream & Onion van Lay's en Mertens start niet. Daar had ik voor getekend gisteren. Ik snap het op zich niet echt, het houdt geen steek met hoe Martinez de voorbije jaren heeft gewerkt, en Doku starten maakt vooral die non-wissels tegen Portugal erger.Bon, in elk geval een betere keuze dan Mertens.
Verdediger eruit, Benteke erin om centraal de fysieke slag met een al uitgeputte Chiellini te winnen, en Lukaku wat rechts, om Spinazolla in het defensief te dwingen. Als dat als plan B de Italianen niet uit hun lood slaat...Ik vrees echter dat moest het mislopen en Italië komt voor, dat Martinez géén plan B heeft (daarin is hij slechter dan zijn plan A, ALS hij uberhaut al een plan B heeft).
En toen kwam imobile.Verdediger eruit, Benteke erin om centraal de fysieke slag met een al uitgeputte Chiellini te winnen, en Lukaku wat rechts, om Spinazolla in het defensief te dwingen. Als dat als plan B de Italianen niet uit hun lood slaat...
Zou daar m.i. beter in slagen dan de verwachte Mertens of Carrasco voor Doku.
Jij blijft gewoon verder doen als je achter staat?En toen kwam imobile.
Hij kwam, hij zag en hij scoorde een goal.