EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met alle respect, als je denk dat KDB niks goed deed tegen Portugal, dan ken je gewoon niets van voetbal.

Het feit dat we u in geen enkel ander voetbaltopic zien, bevestigt dat wel.
Wat ben jij eigenlijk een vreselijk irritant en arrogant betwetertje.

Ge hebt zelf anders ook al genoeg bewezen der niet gek veel van te kennen in andere voetbaltopics. Uitgesproken mening zeker en vast, kennis? Not so much.

Janneke en Mieke? En de rode duivels hun groep dan? Hoe noem je die...

Ze hebben 1 keer, met heel veel geluk, tegen een topland gewonnen, die rooi pokskes, en je denkt nu dat dat elke keer zal lukken? 🤔😁

Hoe zouden wij tegen Italie spelen zonder De bruyne en Hazard?
Carrasco en mertens waarschijnlijk? Of zou Martinez Trossard/Doku i.p.v. Mertens proberen na zijn wanprestatie gisteren?
Mss eens kijken hoe de Zwitsers dat doen.
5-3-2 in balverlies bv ipv Romelu naar rechts laten uitzakken laat die nu toch eens diep staan!
Janneke en Mieke? En de rode duivels hun groep dan? Hoe noem je die...

Ze hebben 1 keer, met heel veel geluk, tegen een topland gewonnen, die rooi pokskes, en je denkt nu dat dat elke keer zal lukken? 🤔😁
2e uit ons groep nochtans vlot ronde verder ook :p

DERDE in groep Italië anders nu wel aant winnen van wereldkampioen..

3- 0 voor Italië vrijdag.

belgië maakt geen schijn van kans imo.

zo'n match als die tegen portugal... spelen ze die 10 keer opnieuw verliezen ze 8 keer.

en Italië is toch wel wat volwassener als portugal als het in uitspelen aan komt.

Geen schijn van kans klinkklare onzin natuurlijk.

Lijkt mij dat we in deze match vooral als voordeel hebben dat de meeste spelers al heel wat tornooiervaring hebben. Iets wat Italië ontbreekt.
Ook het feit dat wij een echte spits hebben met Lukaku, tov Immobile geeft ons wel een streepje voor in mijn ogen.

Wordt een zwaarbevochten partij, waarin alles kan gebeuren volgens mij. Bring it on!

Lukaku? Heb die Nie gezien gisteren.. Zaterdag zal het hier wel stiller zijn...

Nu niet specifiek op dit forum of zo, maar dat is toch wel elk WK/EK dat er mensen moeten kunnen roepen dat de Rode Duivels bagger zijn en los gaan verliezen. Is dat om tegendraads te doen of als tegenreactie tegen de groepsvreugde of algemene hoop of zo? Als je dat trouwens voor elke match zegt ga je waarschijnlijk op een gegeven moment wel gelijk krijgen. Als ze winnen of ver komen is het 'met geluk' en als ze verliezen was het zogezegd voorspeld, tja.

Laatst bewerkt:
Nu niet specifiek op dit forum ofzo, maar dat is toch wel elk WK/EK dat er mensen moeten kunnen roepen dat de Rode Duivels bagger zijn en los gaan verliezen. Is dat om tegendraads te doen of als tegenreactie tegen de groepsvreugde of algemene hoop of zo? Als je dat trouwens voor elke match zegt ga je waarschijnlijk op een gegeven moment wel gelijk krijgen. Als ze winnen of ver komen is het 'met geluk' en als ze verliezen was het zogezegd voorspeld, tja.
Een makkelijke manier om wat aandacht te krijgen.

Wat ben jij eigenlijk een vreselijk irritant en arrogant betwetertje.

Ge hebt zelf anders ook al genoeg bewezen der niet gek veel van te kennen in andere voetbaltopics. Uitgesproken mening zeker en vast, kennis? Not so much.

Ik ben helemaal geen betwetertje! Al ben ik u hier weer aan't verbeteren, dusja... :unsure:

Mensen die Kevin de Bruyne afbreken, of Belgie afbreken, na de prestaties deze wedstrijden, die mogen een reactie verwachten ja. Als mijn opmerkingen je irriteren, kan je mij op de ignore lijst zetten. Maar daar heb je moeilijkheden mee denk ik, want het merendeel van uw posts hier bestaan uit babaluna flamen en zot worden als iemand iets kritisch/negatief over Brugge zegt.

Ach ja straks de Fransen eruit tegen Zwitserland. Als de Belgen dan straks verliezen tegen Italië dan ..

Frankrijk heeft het dan goed gedaan, ze hadden alleen pech.
Nederland heeft het dan goed gedaan, ze hadden alleen pech.
België? Dat zijn labbekakken. Met alle geluk van de wereld zijn ze zover geraakt, en dan verliezen tegen ocharme .. de zwakste ploeg van Europa: Namelijk Italië!

Het is omdat president (sorry EX-president) Trump het gezegd heeft!

Geen schijn van kans klinkklare onzin natuurlijk.

Lijkt mij dat we in deze match vooral als voordeel hebben dat de meeste spelers al heel wat tornooiervaring hebben. Iets wat Italië ontbreekt.
Ook het feit dat wij een echte spits hebben met Lukaku, tov Immobile geeft ons wel een streepje voor in mijn ogen.

Wordt een zwaarbevochten partij, waarin alles kan gebeuren volgens mij. Bring it on!
Waarom zou immobile geen echte spits zijn? :wtf:

Mertens net even opgezocht, die is gewoon terug invaller bij Napoli geworden. Hopelijk heeft Martinez dat tegen vrijdag door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan