Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)
Inderdaad, zeg het ze maar eens. Hier wat cijfers om uw feitenbewering te staven over passing en 'enorm veel slordig balverlies' gezien ge er zelf geen oplijst:
Op één helft he! Negen keer balverlies, slechts 71% passing completion, amper twee daarvan echt offensief, slechts 72% bereikt als ontvanger van een pas dus ook niet aanwezig voor ploeggenoten, 97/401yd passing (dus 24%) was maar voorwaarts, ...
Hier verwacht ge toch beter van De Bruyne dan dit he, pfff.
Oh wacht, sorry, dat waren de stats van zijn helft tegen Denemarken. Hier die van de helft tegen Portugal, met die van Denemarken (45 minuten ter indicatie) eronder om te vergelijken:
Voor de rest amper verschil. Maar zeker, kom maar arrogant doen met "feiten". Scorebordjournalistiek omdat hij gescoord en een assist had, ja. En dan nog dwepen met Mertens als starter tegen Italië die letterlijk niets deed, na onze beste speler zo te besmeren met pek en veren ... foei foei.
Tijd nemen voor zo'n uitgebreid antwoord, zonder bronvermelding. Daarom ging ik hier dus nooit discussies aan, een ander heeft altijd gelijk. Awel bravo Als je mij nu wil excuseren, ik ga even verder mijn tijd nuttig besteden.
Ik ben benieuwd of Mancini deze keer terug Locatelli zet of hij trouw blijft aan zijn pikorde en Veratti weer opstelt. Die laatste heeft mij eigenlijk nog niet echt overtuigd. Ttz, de ploeg leek me dreigender en gevaarlijker met Locatelli dan met Veratti. Het kan aan mij liggen hoor, ik weet wat Veratti kan, maar ik zou me precies meer op mijn gemak voelen met hem op het veld dan met Locatelli.
Niet voor niets wordt dit bericht enkel door "die twee" geliked.
Ik snap de nood om respectvol te zijn naar meningen toe, maar sommige soorten van mening (die lowkey in het ene en gewoon vlakaf in het ander geval pure trolling zijn) mogen echt wel genadeloos neergesabeld worden. Het is net door een te grote verdraagzaamheid te hebben voor dergelijke meningen dat die personen zich gesterkt voelen in hun houding.
De kers op de taart is wel LG zijn laatste reactie naar Gavin toe. Niet alleen een bewezen voetbalkenner schofferen met zijn kennis, maar dat ook nog eens afronden met het typische cliché van iemand die weet dat die ongelijk heeft, maar het niet kan toegeven door nog eens neerbuigend te reageren op het spenderen van tijd op een forum (terwijl ze dat zelf deden tot ze op hun gedrag werden aangesproken).
When you give respect, you also get respect. When you act like a troll, you deserve to be treated as such.
Niet voor niets wordt dit bericht enkel door "die twee" geliked.
Ik snap de nood om respectvol te zijn naar meningen toe, maar sommige soorten van mening (die lowkey in het ene en gewoon vlakaf in het ander geval pure trolling zijn) mogen echt wel genadeloos neergesabeld worden. Het is net door een te grote verdraagzaamheid te hebben voor dergelijke meningen dat die personen zich gesterkt voelen in hun houding.
De kers op de taart is wel LG zijn laatste reactie naar Gavin toe. When you give respect, you get respect. When you act like a troll, you deserve to be treated as such.
Je zal met de fanclub van de Rode Duivels contact moeten opnemen denk ik.
1895.be
Al zal je wrs wel te laat zijn.
Edit: die pagina linkt tegenwoordig gewoon door naar de belgische bond en daar kan je geen tickets kopen. In dat geval best via UEFA proberen: https://euro2020-sales.tickets.uefa.com/
Je zal met de fanclub van de Rode Duivels contact moeten opnemen denk ik.
1895.be
Al zal je wrs wel te laat zijn.
Edit: die pagina linkt tegenwoordig gewoon door naar de belgische bond en daar kan je geen tickets kopen. In dat geval best via UEFA proberen: https://euro2020-sales.tickets.uefa.com/
De site van Uefa geeft geen matchen weer. Ik denk dat je daarvoor van de RBFA een code moet krijgen. Er zijn natuurlijk ook maar 14000 tickets in totaal op de markt gebracht.
Vorige matchen stond expliciet bij 'sold out'. Nu is er geen enkele match te zien op de verkoopspagina. Viagogo heeft er ook nog aan exuberante prijzen.
De site van Uefa geeft geen matchen weer. Ik denk dat je daarvoor van de RBFA een code moet krijgen. Er zijn natuurlijk ook maar 14000 tickets in totaal op de markt gebracht.
Vorige matchen stond expliciet bij 'sold out'. Nu is er geen enkele match te zien op de verkoopspagina. Viagogo heeft er ook nog aan exuberante prijzen.
Volgens mij is de publieke verkoop ook nog niet open. Alleen voor de mensen die eerder een ticket hadden maar geannuleerd was door corona. Ik vrees er wel voor dat er nog tickets zouden vrij komen.
Ik had mij op de wachtlijst gezet en kreeg vanmorgen volgende mail:
Beste
Op vrijdag 2 juli spelen we onze kwartfinale tegen Italië in Munchen.
Jij had je op de wachtlijst geplaatst om een ticket aan te kopen. Helaas zijn er niet voldoende tickets meer beschikbaar om de hele wachtlijst te plezieren.
Vanaf 29/6 om 12u ’s middags kan iedereen bestellen. Jij zal via de open verkoop je kans moeten wagen.
Maar daar heb je moeilijkheden mee denk ik, want het merendeel van uw posts hier bestaan uit babaluna flamen en zot worden als iemand iets kritisch/negatief over Brugge zegt.
Ik heb hier niemand de rode duivels of KDB zien afbreken, hooguit kritisch geweest en zelfs dat vind ik al sterk uitgedrukt. Zo'n TRUMP niet in acht genomen uiteraard.
Maar dat is sinds al zijn vorige nicknames een gekend contrair persoontje dusja. Verloren moeite.
ik supporterde bijvoorbeeld vroeger ook voor de duivels met spelers als Van Kerkhoven, Verheyen etc, maar ik weet niet ik dat nu nog zou doen mochten die tegen een ploeg uitkomen die ik veel leuker vind.
De ploeg van de laatste 4 seizoenen, daar was ik bv ook fan van geweest als ik geen Belg was. Was dat met die ploegen vanaf 2000 tot pakweg 2010, was dit niet het geval geweest.
Voor de duidelijkheid, leuk staat niet gelijk aan goed voor mij. Daarom denk ik niet dat ik de Duivels ooit echt niet meer leuk zou vinden. Of we zouden een bondscoach moeten hebben die een wel heel apart selectiebeleid voert.
Ahja? Laat dat "merendeel" van mijn posts dan maar eens zien, ik wacht geduldig.
Ik heb hier niemand de rode duivels of KDB zien afbreken, hooguit kritisch geweest en zelfs dat vind ik al sterk uitgedrukt. Zo'n TRUMP niet in acht genomen uiteraard.
Maar dat is sinds al zijn vorige nicknames een gekend contrair persoontje dusja. Verloren moeite.
Je mag toch ook een beetje kritisch zijn ook zeker?
België heeft nog geen enkele goede match gespeeld dit toernooi. De 2e helft tegen Denemarken was het beste wat ze toonden.
Maar als je een slecht of kritisch woord zegt, dan ist precies van, allée zijde gij nu een Belg of WA? Ik snap de bashing op lou-garou dus niet
België heeft nog geen enkele goede match gespeeld dit toernooi. De 2e helft tegen Denemarken was het beste wat ze toonden.
Maar als je een slecht of kritisch woord zegt, dan ist precies van, allée zijde gij nu een Belg of WA? Ik snap de bashing op lou-garou dus niet
"geen schijn van kans" is dikke onzin natuurlijk. Dat is niet kritisch dat is gewoon zever. Zeker als het dan nog eens niet onderbouwd is.
Geen goeie match gespeeld? Tja, das gevoelsmatig voor u dan mss zo. Maar dat is helemaal niet de absolute waarheid. Kan het beter? ja. Is het slecht? Nee. Wereld van verschil.
"geen schijn van kans" is dikke onzin natuurlijk. Dat is niet kritisch dat is gewoon zever. Zeker als het dan nog eens niet onderbouwd is.
Geen goeie match gespeeld? Tja, das gevoelsmatig voor u dan mss zo. Maar dat is helemaal niet de absolute waarheid. Kan het beter? ja. Is het slecht? Nee. Wereld van verschil.
Tja, een "goeie match" is gewoon gevoelsmatig. Je hebt mensen die zeggen dat een goeie match prachtig spektakelvoetbal is met cijfers van een 4-0. Maar de prijzen worden maar uitgedeeld aan de eindmeet en of dat nu met prachtvoetbal of antivoetbal is: een beker is een beker. De Portugezen zijn ook niet met bloedmooi voetbal Europees Kampioen geworden, maar ze kunnen het toch maar mooi op hun palmares schrijven.
Tja, een "goeie match" is gewoon gevoelsmatig. Je hebt mensen die zeggen dat een goeie match prachtig spektakelvoetbal is met cijfers van een 4-0. Maar de prijzen worden maar uitgedeeld aan de eindmeet en of dat nu met prachtvoetbal of antivoetbal is: een beker is een beker. De Portugezen zijn ook niet met bloedmooi voetbal Europees Kampioen geworden, maar ze kunnen het toch maar mooi op hun palmares schrijven.
Klopt over het algemeen wel maar denk dat er in het voetbal best wel wat matchen als unaniem "goed" bestempeld worden door neutrale toeschouwers.
Als supporter van een club, in dit geval een land, zijn de mensen over het algemeen wel wat vergevingsgezinder over het niveau. Andere zijn dan net weer extra kritisch, maar ge hebt er hier dan ook weer die kritisch zijn gewoon om tegendraads te zijn.
Ben zelf ook niet bepaald onder de indruk van het spelniveau van de Belgen, en eerlijk gezegd heeft nog geen enkel land me echt overtuigd met hun spelniveau. Dus in dat opzicht vind ik het niet echt een leuk EK, maar dat de Belgen nu eindelijk eens ECHT er voor kunnen gaan en ze ondertussen bewezen hebben dat ze op verschillende manieren kunnen winnen doet mij des te meer supporteren voor ons. En laat ons eerlijk zijn, wie weet over 10 jaar nog of het sprankelend voetbal was of niet. Kan me dat van vorige EK's enzo eerlijk gezegd zeker niet herinneren wie de leukste ploeg was om naar te kijken, de winnaars die ken ik wel. En daar draait het idd om.
Ik denk dat iedereen zijn/haar definitie van 'een goeie match' ander is, zoals @Svartálfar en @Avondland ook aangeven. Voor de ene ben je pas geslaagd na een goalfest, de andere kijkt misschien meer naar hoe het tactisch allemaal staat. In dat opzicht mag van mij iedereen zeggen dat de Belgen niet op niveau zijn (wat dat niveau is, dat hangt dan ook weer van persoon tot persoon af) of weet ik veel wat, maar er is wel een verschil tussen kritisch zijn en met van die contraire/edgy zaken komen als 'de Belgen gaan afgemaakt worden' en 'ze hebben enkel nog maar geluk gehad en X heeft nog geen minuut goed gespeeld' zonder daar dan zelfs maar een beetje over uit te wijden of weet ik veel wat.
Als je dan statistieken die het tegendeel bewijzen (nu niet dat ik vind dat statistieken alles zeggen, maar goed) eigenlijk gewoon negeert dan ben je gewoon dwars aan het doen om dwars te doen vind ik. Doet me zo'n beetje denken aan van die personen die het niet goed kunnen verdragen dat er op café voetbal op de televisie is en dan bij elke gemiste kans of slechte pass ostentatief gaan declameren dat 'ploeg X er echt niks van kan'. Meestal beginnen die personen dan ook nog over het feit dat voetballers pussies zijn en dat wielrenners pas echte sporters zijn, maar ik ben aan het afdwalen.
In't kort: er is een verschil tussen kritiek en gewoon roepen 'ze sucken!' zonder onderbouwing. Gewoon roepen 'ze sucken' mag uiteraard ook, maar dan moet je natuurlijk niet schrikken dat mensen daar op gaan reageren in een thread over de nationale ploeg die nu in de kwartfinale staat.
In de euforie van zondagavond snel zo'n lidmaatschap genomen en mij op de wachtlijst van de voetbalbond gezet, maar zoals gevreesd natuurlijk veel te laat...
Wel frustrerend dat die general sale via de UEFA er nu gewoon niet lijkt te komen. Voor de vorige matchen was er telkens nog plaats de dag voor de wedstrijd.