Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon pech hebben he...Aan de andere kant is het ook niet normaal dat de groepswinnaar wordt gestraft met de zwaarste loting van het EK.

Ik hoop dat we op tijd vertrekken naar daar om te acclimatiseren. Maar ik denk wel dat we gaan winnen. Dan zien we wel tegen Italië 
Is voor die andere ploegen in onze tabelhelft niet anders he, die moeten ook langs een hoop topploegen om in de finale te geraken.Voor mij is het eerder statistiek.
Achtereenvolgens winnen tegen Portugal, Italië en Frankrijk (bijvoorbeeld) om in de finale te geraken? Dat is statistisch gezien heel onwaarschijnlijk, zelfs al hebben we een goeie ploeg.
Maar ALS dat lukt, zou het inderdaad heerlijk zijn en hebben we een echte gouden generatie.
Ooit is gehoord dat meer dan de helft van dat team in Frankrijk zou wonen?Het gaat een stevige match worden tegen Portugal maar in principe toch wel haalbaar..
2 dagen meer rust is een GROOT verschil. Ok het is daar warm en de Portugezen zijn dat meer gewoon, maar die spelen ook ni allemaal in Portugal eIk hoop dat we op tijd vertrekken naar daar om te acclimatiseren. Maar ik denk wel dat we gaan winnen. Dan zien we wel tegen Italië
![]()
Veruit mijn favoriete speler.
Kunnen winnen en zullen winnen zijn wel twee heel verschillende dingen hé.Als we de finale halen is de beker wel quasi een feit want aan de andere kant vd tabel zie ik letterlijk geen enkele ploeg waar wij niet van kunnen winnen.
Ja het moet natuurlijk altijd gespeeld worden maar op papier is de finale de makkelijkste match van de 4 die we nog moeten spelenKunnen winnen en zullen winnen zijn wel twee heel verschillende dingen hé.

Ja het moet natuurlijk altijd gespeeld worden maar op papier is de finale de makkelijkste match van de 4 die we nog moeten spelen![]()
Ja, of het tornooi zit er zondag op. Dat kan ook zomaar.Ja het moet natuurlijk altijd gespeeld worden maar op papier is de finale de makkelijkste match van de 4 die we nog moeten spelen![]()

We doen toen mee om te winnen zeker, niet om eervol te verliezen in de kwart finaleToch liever memorabele affiches en er vroeger uit dan tegen B landen om in de halve finale tegen het eerste topland eruit te vliegen.
De gewonnen kwartfinale tegen Brazilie maakte het vorige WK memorabel.