EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er ook niet gerust op, maar kan wel boeiend worden. Hopelijk een mooie match en niet na 2 minuten op achterstand na een flater die wordt afgestraft door Ronaldo of zo en dan de rest van de wedstrijd achter de feiten aanhollen.

yyc6mfz6x2771.png

Nederland los naar finale, hoe makkelijk hebben die het jong...

Ik ben er ook niet gerust op, maar kan wel boeiend worden. Hopelijk een mooie match en niet na 2 minuten op achterstand na een flater die wordt afgestraft door Ronaldo of zo en dan de rest van de wedstrijd achter de feiten aanhollen.

Als we achterkomen wordt het heel moeilijk vrees ik. En hoe wij altijd minstens 20 minuten nodig hebben om op stoom te komen. Enfin, fingers crossed dat we die Portugezen gewoon ik de pan hakken.

Toch jammer, had zo graag de mogelijkheid van een België-Nederland op een toernooi gehad. Zit er niet meer in.

Portugal is wss nog de beste om te hebben van die in die groep. Buiten penalties krijgen voor Ronaldo om te scoren zit er maar weinig in.

Ach ja, Portugal... In ieder geval plezanter/spannender dan als we tegen Hongarije moesten.
Het parcours is sowieso wel loodzwaar, als daarna Italië volgt, en dan Frankrijk of Spanje (heel misschien Kroatië).

Bekijk bijlage 2482

Nederland los naar finale, hoe makkelijk hebben die het jong...

Die winnen volgens mij niet tegen Denemarken. (ervan uitgaande dat dat die kwartfinale wordt)

Blijft toch raar, zo een ongebalanceerde tabel. Zweden tegen Oekraïne begot... :unsure:

Engeland Duitsland is anders ook een leuke. Die Engelsen zullen dus ook wel eens vloeken al wisten die natuurlijk dat ze tegen de 2e uit gingen komen uit de groep des doods Belgie had veel minder kans daarop.

Toch liever memorabele affiches en er vroeger uit dan tegen B landen om in de halve finale tegen het eerste topland eruit te vliegen.
De gewonnen kwartfinale tegen Brazilie maakte het vorige WK memorabel.

Aan de andere kant is het ook niet normaal dat de groepswinnaar wordt gestraft met de zwaarste loting van het EK.
Dat is zoals Djokovic die in de eerste ronde van een grand slam al tegen Nadal of Federer zou moeten spelen. Zeer ongebalanceerd en bizar deze rondes.

Soit hier ook Ronaldo fan, jammer dat we ze nu al treffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan