Soit, Portugal dus. Daar ben ik toch niet gerust in hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er ook niet gerust op, maar kan wel boeiend worden. Hopelijk een mooie match en niet na 2 minuten op achterstand na een flater die wordt afgestraft door Ronaldo of zo en dan de rest van de wedstrijd achter de feiten aanhollen.

Dat kan wel een eventuele finale zijn!Toch jammer, had zo graag de mogelijkheid van een België-Nederland op een toernooi gehad. Zit er niet meer in.
Aan de andere kant is het ook niet normaal dat de groepswinnaar wordt gestraft met de zwaarste loting van het EK.Dus liefst van al een EK waar we geen enkele topwedstrijd spelen, want ja, winstkansen, he?
Blijft toch raar, zo een ongebalanceerde tabel. Zweden tegen Oekraïne begot...![]()
Idem hierPff, tegen Portugal.. We zullen ruimte krijgen, dat is een feit. Maar ik hou zo erg veel van Ronaldo![]()

En waarom niet. Wat hebben die gepresteerd? We maken die af. Loshangend zand is dat. Wij hebben meer een ploeg.Soit, Portugal dus. Daar ben ik toch niet gerust in hoor.
Dat is zoals Djokovic die in de eerste ronde van een grand slam al tegen Nadal of Federer zou moeten spelen. Zeer ongebalanceerd en bizar deze rondes.Aan de andere kant is het ook niet normaal dat de groepswinnaar wordt gestraft met de zwaarste loting van het EK.