Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Frankrijk vanavond met 3-0 wint van Portugal, is de derde uit groep F (Portugal) toch helemaal nog niet zeker geplaatst?De derdes uit groep A, D en F zijn al geplaatst.
Als Portugal straks met 0-3 de boot in gaat tegen Frankrijk, dan is er helemaal geen tegenstander uit groep F.. Als we er vanuit gaan dat zowel Polen als Spanje hun wedstrijd niet verliest. Spanje heeft genoeg met draw (komen boven Oekraïne uit)De derdes uit groep A, D en F zijn al geplaatst. Dus Zwitserland, Tsjechië en in groep F moeten ze nog uitmaken wie meegaat.
* ACDF => tegenstander voor de Duivels uit groep F
* ADEF => tegenstander voor de Duivels uit groep E
Dus fingers crossed dat de derde uit groep E, meer dan 3 punten haalt, of 3 punten en een doelsaldo van 0 of hoger, om het simpel te houden.
De matchen van 18u worden dus cruciaal. Makkelijkst zou zijn dat Spanje en Slovakije gelijkspelen.

Ik heb ook weinig schrik eerlijk gezegd.Iedereen zit hier zijn hoofd te breken over hoe we groep F kunnen vermijden maar moeten we dan zoveel schrik hebben van Portugal? Ik zie het niet gebeuren dat Frankrijk of Duitsland (die we inderdaad beter allebei nog even vermijden) in die groep derde wordt.

Als Portugal straks met 0-3 de boot in gaat tegen Frankrijk, dan is er helemaal geen tegenstander uit groep F.. Als we er vanuit gaan dat zowel Polen als Spanje hun wedstrijd niet verliest. Spanje heeft genoeg met draw (komen boven Oekraïne uit)

Ik ben vooral benieuwd welke ploeg gaat durven aanvallen... Beide landen spelen momenteel het best/liefst in egelstelling, op de counter.Alles moet gespeeld worden. Als Ronaldo goed bediend wordt kan alles.
Klopt.Op zich ook niet zo raar dat een turbobrommer wel eens een afslag mist en volgens mij perfect trainbaar. Sowieso al stappen gezet het afgelopen jaar. Als die 5 keer gaat, waarvan 4x met oogkleppen op, heb ik er nog altijd vertrouwen in dat die de 5e keer misschien wél de goeie beslissing neemt. Die explosiviteit, die startsnelheid, da's echt een godsgeschenk voor een voetballer.