Silence
Well-known member
Toen ik thans de tweede herhaling zag (Beeld van achter Kevin) 7:11-7:12 in het filmpje had ik meteen het gedacht dat het buitenspel was. Leek me ook meer dan het in werkelijkheid wasop dat beeld, dus als de pas vertrekt is het geen offside.
Hazard in de basis en Doku laten invallen is goed als Hazard bv zijn tegenstander 65-70minuten sterren laat zien en dan een frisse Doku inbrengen met zijn snelheid, maar Hazard laat een tegenstander niet meer afzien, en de tegenstander mag ook 5 wissels doen
Ik zou ook twijfelen, maar op dit moment is Doku gevaarlijker, frisser en beter en je moet met de sterkste ploeg spelen
Witsel, ik ben eigenlijk echt nooit van geweest van die gast. Maar Witsel-KDB dat is toch fantastisch om te zien
2 regulators op het middenveld. ene kan het spel geweldig versnellen indien nodig, en Witsel kan het tempo er volledig uithalen en iedereen laten voetballen op het tempo dat hij wilt en dan staat die precies in zijn achtertuin. geweldig
Achterin Toby - Boyata - Vermaelen
Vermaelen lijkt mij ook heel belangrijk voor de organisatie van die verdediging
Alleen tegen snelle tegenstanders moet je dan een laag blok gaan zetten want ze worden er alle drie gewoon afgelopen

) is met 4 punten sowieso al geplaatst voor de volgende ronde, want er zijn al zeker twee andere derdes die lagere punten, beiden 3, hebben. (Oekraïne
en Finland
)
en Schotland
vanavond gelijk spelen, is de derde uit groep D niet gekwalificeerd en wordt het horrorscenario vermeden. Is dit niet het geval, dan heeft deze derde 4 punten en is sowieso geplaatst.
en Slowakije
gelijk spelen, dan maakt de uitslag van Zweden
-Polen
niet zoveel uit want de derde van deze groep zal altijd ofwel 4 punten, ofwel 3 punten met beter doelsaldo hebben dan Oekraïne
ad:.