EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hazard stapte toch redelijk normaal de catacomben in
Het zekere voor het onzekere nemen. Ik zou hem straks meteen wisselen.

Saaie brol. Belgen zijn een klasse sterker maar vinden het goed zo. De Finnen spelen (zeker de laatste 10 minuten) met 12 man voor de goal en rekenen op de 0-0.

Snap het wel hoor, risico's moet je nu ook niet gaan pakken. Straks valt die bal wel is goed want dit houdt Finland ook geen 90 minuten vol.

Doku toch wel de bedrijvigste man op het helft en Chadli mag van mij terug gaan douchen.

Goh ja, die Finnen zijn ook niet van plan om te voetballen precies.

Op zich hadden we al kunnen scoren, toch al 3-4 goeie kansen die de keeper ofwel pakt ofwel de verdediger net afblokt.
Tis gewoon wat saai om naar te kijken, veel gebrei.

Doet me ergens denken aan die 3e match tegen Engeland op het WK, ook zo opt gemak (en dan Januzaj die plots toch scoort).

Goh ja. Beetje zoals te verwachten. Zou er Chadli afhalen, Meunier erop en Trossard links. Er mag wat meer snelheid en diepgang langs de zijkanten.

Op dit moment Doku>Hazard...hopelijk einde tornooi van hazard want anders gaat hij altijd voorkeur krijgen op doku . Hazard zit nog heel ver van zijn beste vorm ze...

Alleen gebeurt er dus subiet misschien wat ik al voorspeld heb: KDB, Lukaku en Hazard die gewisseld worden, en waar zitten we dan naar te kijken... (al loopt Hazard ook nog wat te zoeken precies)

Op dit moment Doku>Hazard...hopelijk einde tornooi van hazard want anders gaat hij altijd voorkeur krijgen op doku en hij zit nog heel ver van zijn beste vorm ze!

Hmmm, kans is groter dat De Bruyne daar volgende match terug speelt en dan Tielemans naast Witsel. Aan de andere kant zal het dan wel Carrasco worden met een invalbeurt van Hazard ofzo

Haal Chadli van dat veld jongens, echt. Eeuwig dankbaar voor dat doelpunt tegen Japan, maar dit gaat nergens meer naar.

En Doku moet een bril kopen, geen enkel oog voor zijn ploegmaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan