EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trossard als wingback. Erg aanvallend. Ik zie die positie eigenlijk niet in hem, maar tegen Finland levert het hopelijk veel offensief vermaak op.

Voor hetzelfde geld krijgen we weer een moeizame eerste helft, maar bon, de chauvinist in mij gokt op een droge 4-0 voor Onze Jongens.

Toch geen fan van deze opstelling. Drie matchen, drie verschillende verdedigingen. En Tielemans op de bank. Laat die mannen nu eens in't goei ritme geraken.

De achtste finale gaat onze eerste match in meer dan een jaar zijn dat we met onze typeploeg gaan spelen.

Toch geen fan van deze opstelling. Drie matchen, drie verschillende verdedigingen. En Tielemans op de bank. Laat die mannen nu eens in't goei ritme geraken.

De achtste finale gaat onze eerste match in meer dan een jaar zijn dat we met onze typeploeg gaan spelen.
Tielemans met z'n 60 wedstrijden kan volgens mij de rust goed gebruiken.

Vooral de verdediging is een beetje zorgwekkend, inderdaad.

Hopen dat de achtste finale nog niet tegen de meest zotte tegenstander is.

Trossard als wingback, komt ook wel omdat Castagne er helaas niet meer bij is he... Maar ik zie hem wel graag spelen. Over het algemeen staan er nu sowieso een paar spelers bij die heel enthousiast gaan zijn om zich te tonen.

Tielemans met z'n 60 wedstrijden kan volgens mij de rust goed gebruiken.

Ja, maar je hebt 5 wissels. Laat dan de (kern van de) typeploeg de eerste 45 min spelen en wissel met de rust.

Met wat pech komen we straks uit tegen een Portugal, Frankrijk of Duitsland in de achtste finale en staat ons middenveld van Witsel, De Bruyne, Tielemans voor het eerst in een jaar samen in de basis. Ik kom daar toch wat ongemakkelijk van.

Ja, maar je hebt 5 wissels. Laat dan de (kern van de) typeploeg de eerste 45 min spelen en wissel met de rust.

Met wat pech komen we straks uit tegen een Portugal, Frankrijk of Duitsland in de achtste finale en staat ons middenveld van Witsel, De Bruyne, Tielemans voor het eerst in een jaar samen in de basis. Ik kom daar toch wat ongemakkelijk van.
Goeie voetballers vinden elkaar direct.
Merendeel speelt al 8 jaar samen ook he

Courtois is eigenlijk de enige die meezingt met ons volkslied, denk dat wij de minst enthousiaste ploeg ter wereld zijn op die momenten.

Courtois is eigenlijk de enige die meezingt met ons volkslied, denk dat wij de minst enthousiaste ploeg ter wereld zijn op die momenten.
Lukaku toch ook? En normaal Vertongen en Alderweireld ook denk ik :p

Nu ja, face it, niemand kent de tekst volledig :p

Ik ben precies toch ook eerder fan van starten met uw sterkste ploeg, en bij de rust of na een uur 3-5 spelers wisselen nadat je de schaapjes op het droge hebt.

Vind het precies toch ook een gemiste kans om eindelijk eens met uw type-elftal te spelen. Volgende match is pas zondag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan