Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tielemans met z'n 60 wedstrijden kan volgens mij de rust goed gebruiken.Toch geen fan van deze opstelling. Drie matchen, drie verschillende verdedigingen. En Tielemans op de bank. Laat die mannen nu eens in't goei ritme geraken.
De achtste finale gaat onze eerste match in meer dan een jaar zijn dat we met onze typeploeg gaan spelen.
Vooral de verdediging is een beetje zorgwekkend, inderdaad.Toch geen fan van deze opstelling. Drie matchen, drie verschillende verdedigingen. En Tielemans op de bank. Laat die mannen nu eens in't goei ritme geraken.
De achtste finale gaat onze eerste match in meer dan een jaar zijn dat we met onze typeploeg gaan spelen.
Tielemans met z'n 60 wedstrijden kan volgens mij de rust goed gebruiken.
Goeie voetballers vinden elkaar direct.Ja, maar je hebt 5 wissels. Laat dan de (kern van de) typeploeg de eerste 45 min spelen en wissel met de rust.
Met wat pech komen we straks uit tegen een Portugal, Frankrijk of Duitsland in de achtste finale en staat ons middenveld van Witsel, De Bruyne, Tielemans voor het eerst in een jaar samen in de basis. Ik kom daar toch wat ongemakkelijk van.
De Bruyne kan beter heersen als hij iets lager op het veld staatNeem aan van wel idd.
Ik juich de wissels grotendeels toe! Alleen mss KDB toch liever ipv Doku en dan Praet op middenveld, gewoon voor de positie niets tegen Doku he
Lukaku toch ook? En normaal Vertongen en Alderweireld ook denk ikCourtois is eigenlijk de enige die meezingt met ons volkslied, denk dat wij de minst enthousiaste ploeg ter wereld zijn op die momenten.

Maar hoger kan hij meer met assistents strooien en minder in duel gaan voor zijn oogkasDe Bruyne kan beter heersen als hij iets lager op het veld staat
Ik ook!Lukaku toch ook? En normaal Vertongen en Alderweireld ook denk ik
Nu ja, face it, niemand kent de tekst volledig![]()
Mompelen/meepraten is toch iets anders dan meezingen, Courtois was de enige die ik kon horen.Lukaku toch ook? En normaal Vertongen en Alderweireld ook denk ik
Nu ja, face it, niemand kent de tekst volledig![]()
In Nederland.Worden die matchen eigenlijk ergens in 4K uitgezonden?
Roberto works in mysterious ways.Vind het precies toch ook een gemiste kans om eindelijk eens met uw type-elftal te spelen. Volgende match is pas zondag.