EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn die denen zo goed of de belgen zo slecht. Denen blijven gewoon dominant. En hun beste speler ligt nochtans in het ziekenhuis.
Daar zit vuur en pit in. Als je ons dan een corner ziet nemen die uiteindelijk na 3 paskes bij de verdediging belandt… ze hebben misschien qua talent mindere spelers maar ze werken en staan er, kan je bij ons niet zeggen.

Daar zit vuur en pit in. Als je ons dan een corner ziet nemen die uiteindelijk na 3 paskes bij de verdediging belandt… ze hebben misschien qua talent mindere spelers maar ze werken en staan er, kan je bij ons niet zeggen.
Veel landen hebben een patriottisch samenhorigheidsgevoel waardoor ze boven zichzelf kunnen uitstijgen. IJsland en Ierland hebben dat ook al laten zien op EK's. Wij hebben een hoop individuen en zullen nooit aan de hielen komen van echte eendrachtige naties.

Tegen de Denen verliezen kan ik nog tegen. Maar ik maak me zorgen dat onze zwaktes weer mooi getoond worden aan de moeilijke tegenstanders.

Pfff, Lukaku is ook wel waardeloos als die niet perfect de bal in de loop krijgt aangespeeld. Tis weer een festival van mislukte baltoetsen en slechte passes.

Het valt amper op omdat ze allemaal zo slecht zijn, maar Carrasca is echt aan een verschrikkelijke match bezig.

Bon, maakt niet zo heel veel uit maar vrolijk word je hier niet van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan