De gemakkelijkste weg is dan thuis blijven waar als je geen uitdagingen wil.Ik snap niet waarom men hier aant zeveren is, we zijn perfect op weg om NIET 1ste te worden in de groep en dus Italie en Frankrijk te ontwijken op weg naar de finale.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gemakkelijkste weg is dan thuis blijven waar als je geen uitdagingen wil.Ik snap niet waarom men hier aant zeveren is, we zijn perfect op weg om NIET 1ste te worden in de groep en dus Italie en Frankrijk te ontwijken op weg naar de finale.
Met tien in den aanval dan moet en sowieso binnenJa mannekes, kunnen straks anders gewoon geen defensie opstellen.
Maar als we hier verliezen en winnen van de finnen zijn we toch nog altijd eerst?Ik snap niet waarom men hier aant zeveren is, we zijn perfect op weg om NIET 1ste te worden in de groep en dus Italie en Frankrijk te ontwijken op weg naar de finale.
Tgoh, blijf dan gewoon thuis als ploeg. De hongerige jonge wolven komen met vrij weinig eetlust het veld op. Meer dan een kwartier gespeeld en nog niet in de buurt van de goal geweest.Ik snap niet waarom men hier aant zeveren is, we zijn perfect op weg om NIET 1ste te worden in de groep en dus Italie en Frankrijk te ontwijken op weg naar de finale.
Niet als Denemarken wint tegen België en dan ook tegen Rusland. Dan telt het onderlinge resultaat van vanavond door en wint Denemarken de groep. Als Denemarken twee keer wint zijn ze altijd groepswinaar, tenzij Finland wint tegen BelgiëMaar als we hier verliezen en winnen van de finnen zijn we toch nog altijd eerst?

Maar als we hier verliezen en winnen van de finnen zijn we toch nog altijd eerst?
Tegen Wales waar iedereen zwak was na de openingsgoal?Kan zijn maar ge kunt er niet op rekenen. Wales 2016 ook niet. Moest hij nu nog grappig zijn zoals een Toine...
Durft gij deze Denayer opstellen tegen Frankrijk? Ik niet (meer).
De beste spelers zitten er niet in nu .Ik zal toch nooit snappen waarom men altijd zo spreekt over deze gouden generatie. Ik zie deze ploeg nog niet winnen van een Frankrijk of Duitsland zoals ik die bezig zag in hun match.