EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou denken dat we genoeg voetballend vermogen hebben om die hoge druk van de Denen op te vangen maar in plaats daarvan is het altijd lange ballen trappen. Jammer toch.

Ik snap niet waarom men hier aant zeveren is, we zijn perfect op weg om NIET 1ste te worden in de groep en dus Italie en Frankrijk te ontwijken op weg naar de finale.
Tgoh, blijf dan gewoon thuis als ploeg. De hongerige jonge wolven komen met vrij weinig eetlust het veld op. Meer dan een kwartier gespeeld en nog niet in de buurt van de goal geweest.

Maar als we hier verliezen en winnen van de finnen zijn we toch nog altijd eerst?
Niet als Denemarken wint tegen België en dan ook tegen Rusland. Dan telt het onderlinge resultaat van vanavond door en wint Denemarken de groep. Als Denemarken twee keer wint zijn ze altijd groepswinaar, tenzij Finland wint tegen België :unsure:

Maar bon... als als als.

Kan zijn maar ge kunt er niet op rekenen. Wales 2016 ook niet. Moest hij nu nog grappig zijn zoals een Toine...

Durft gij deze Denayer opstellen tegen Frankrijk? Ik niet (meer).
Tegen Wales waar iedereen zwak was na de openingsgoal?

Heb nog al 3-4 andere Belgen plomp de bak zien verliezen vandaag, alleen niet afgestraft.
Boyata idem tegen de Russen hoor

De eerste 20 minuten samengevat in 1 beeld:

bite.jpg

We zijn we precies terug bij de goede oude vertrouwde Rode Duivels van rond de eeuwwisseling.

Ik zal toch nooit snappen waarom men altijd zo spreekt over deze gouden generatie. Ik zie deze ploeg nog niet winnen van een Frankrijk of Duitsland zoals ik die bezig zag in hun match.

De Denen scherp en wij zo steriel... als we dan al eens aan de bal komen.
Dit geeft bijna flashbacks naar hoe ze speelden onder Willy.

Nu ja, het is nog lang, maar ze het toch anders moeten gaan aanpakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan