EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de eerste selectie was dat als speler van Celtic toch?

Bornauw is ook basisspeler in Duitsland en jonger. Dus als dat criteria is pak je die mee
Bornauw is ook al RD geweest maar Boyata is al langer bij de groep en Martinez zal Boyata op dit moment vinden dat hij beter in de groep past.
En bij zijn eerste selectie 11 jaar geleden was hij speler van Man City. Hij heeft idd bij Celtic gespeeld maar ik zie niet in wat zijn vrouw daarmee te maken heeft.
Januzaj speelt in Spanje en Martinez is een Spanjaard dus volgens jouw zou ie dan ook moeten opgeroepen worden of Bailly of Bolingoli want die hebben ook een verleden bij Celtic enzoverder :wtf:

Alderweireld moet ook eens leren om wat meer aanvallend te spelen met zen passing. speelde constant op zij en naar achter.

Ik heb het gevoel dat de RD toch wat gaan afzien vanavond... ik hoop dat ik mis ben.

Benieuwd hoeveel minuten Vermaelen en Hazard nog zullen maken vandaag. Benteke zal vandaag ook nog wel wat tijd krijgen, zeker.

Wat doet Chadli op het veld? Ook wetende dat Thorgan wel een sterke match speelde.
Mooi middenveld wel bij die Kroaten.

Op welke positie staat Chadli dan eigenlijk?

Want als die aanvallend meer vrijheid krijgt van Martinez dan Carrasco, dan is het helemaal onnozel...

Ik zou echt zot komen moest ik bij Lukaku spelen. Heel de tijd staat hij daar te zwaaien met zijn armen terwijl hij achter zijn man staat en totaal niet bereikbaar is.

Bemoedigende eerste helft tot nu toe.

Ik vind dat Castagne toch ook de voorkeur gaat moeten krijgen op Meunier. Ziet er zoveel frisser en dynamischer uit.

Het begin was even moeilijk maar daarna sterk herpakt. Jammer dat die van Lukaku op de kruising gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan