EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdediging toch een stabiele indruk gemaakt. Alderweireld - Denayer - Vertonghen, dat komt wel goed, met een Vermaelen als een goede, ervaren doublure. Boyata dat is en blijft toch een niveau lager voor mij.

Hazard en Castagne op de flanken.

Dendoncker en Tielemans dat werkt wel. Carrasco en Doku bewezen dat ze nuttige inbreng hebben en ook in de basis kunnen staan als dat nodig is. Mertens zal zijn rol wel spelen.

Lukaku is voorin outstandig.

Ben heel benieuwd wat Martinez met De Bruyne gaat doen. Tielemans is toch echt te goed om uit de ploeg te laten. Gaat hij Kevin op de plaats van Carrasco of Mertens zetten? Of durft hij het aan om op het middenveld met De Bruyne en Tielemans te spelen? En dan komt Witsel misschien nog terug...

En mja Hazard...

Wat doet Chadli bij de selectie is eerder de vraag :p
Speler die terecht het meest bediscussieerd is in die selectie. Maar op zich is dat toch echt een modelprof he. Zowel fysiek als qua uitvoering van de taken en heeft ervaring op de teller.

Ik heb slechts flarden gezien vandaag maar vond die wel meer dan in orde. Ik hoop dat we een leuk tornooi gaan spelen en nog eens een halve finale halen, we hebben daar de kwaliteiten wel voor dus dat is een meer dan realistisch scenario, al dan niet met wat geluk met de draw. Eerst Lukaku die ons op zijn eentje als groepswinnaar naar de KO-fase schiet, en dan De Bruyne en Hazard die na twee weken opwarmen wonderbaarlijk herrijzen tegen de grote landen.

Ik zou echt zot komen moest ik bij Lukaku spelen. Heel de tijd staat hij daar te zwaaien met zijn armen terwijl hij achter zijn man staat en totaal niet bereikbaar is.
Het soort signaalgever waarop een Vansummeren gewoon zou inrijden. Met opzet.

Lukaku, wat een beest zeg. Als er nu ooit nog eens iemand durft te beweren dat die niet kan voetballen.

3 spelers die volgens mij moeten en ook gaan opstaan en uitblinken, bij afwezigheid van KDB en Hazard: Lukaku, Carrasco en Tielemans.

Tielemans is gewoon een leider op dat veld, loopt de ganse tijd aanwijzingen te geven en ziet het spel zo goed.

Deze ploeg lijkt mij de basisploeg te zijn, behalve nog Thorgan ipv Chadli. De verdediging staat zo ook best goed.

KDB zal uiteraard wel in de ploeg komen, maar Eden, nee, dat hoeft gewoon niet. Gebruik die maar als supersub.

Ik zou echt zot komen moest ik bij Lukaku spelen. Heel de tijd staat hij daar te zwaaien met zijn armen terwijl hij achter zijn man staat en totaal niet bereikbaar is.

Echt, stop met dat Lukaku bashen. Je kan zeggen wat je wilt; maar zijn statistieken spreken boekdelen. Moest die trap tegen de kruising er wel in gezeten hebben, was het een van de mooiste goals ooit.

Echt, stop met dat Lukaku bashen. Je kan zeggen wat je wilt; maar zijn statistieken spreken boekdelen. Moest die trap tegen de kruising er wel in gezeten hebben, was het een van de mooiste goals ooit.
Beetje overdreven maar ik snap uw punt :p Lukaku speelde een beestige match, als je iemand van zijn postuur in elke linie zou hebben…

En Eden, tgoh laat die maar gewoon op de bank zitten. Ik zie echt niet welke meerwaarde die gaat geven. 0 matchritme, straalt angst uit tijdens duels of acties. En dan dat gezweem dat “the captain is back”, dat geeft de spelers moed. Ik denk dat de meeste hem nu liever niet op het veld zien want je hebt er gewoon niets aan op dit moment.

Chadli juist hetzelfde, “hij heeft zich getoond”? Allé kom seg, het is niet omdat hij eens niet 10 verschrikkelijke voorzetten geeft dat hij zich ineens getoond heeft eh. Dan toch liever T. Hazard op zijn plaats.

Ik had die eerst zelfs niet herkend... Is precies 30 jaar ouder geworden op 10 jaar tijd :unsure:
Was ook aan het zoeken wie die was. Ik ken hem maar kan er geen naam op plakken, ik weet alleen dat zijn manier van praten en doen mijn gaydar doet afgaan. Toen zei de presentator Bart en toen viel menne frank, t'is Bart Goor...

Was vroeger ook een Lukaku basher geef ik eerlijk toe, maar wat een beest is dat geworden respect.

Over bart goor die ze vrouw is of was Tania Prinsier wel schoon madam hoor :)

2284990e779821864996fb75111ba29219aea11.jpg

Chadli juist hetzelfde, “hij heeft zich getoond”? Allé kom seg, het is niet omdat hij eens niet 10 verschrikkelijke voorzetten geeft dat hij zich ineens getoond heeft eh. Dan toch liever T. Hazard op zijn plaats.
Dat laatste zal sowieso ook wel het geval zijn, maar denk dat Chadli vandaag toch getoond heeft dat hij een betrouwbare pion is voor op de bank. Als hij zich vandaag of morgen niet blesseert op training natuurlijk :unsure:

Wat heeft dat daarmee nu te maken?? Ik vind het een topspits maar hij moet stoppen met janken op het plein. Als je zo iemand in de ploeg hebt is dat niet echt bevorderlijk voor de sfeer op het plein.

Wat heeft dat daarmee nu te maken?? Ik vind het een topspits maar hij moet stoppen met janken op het plein. Als je zo iemand in de ploeg hebt is dat niet echt bevorderlijk voor de sfeer op het plein.
Lukaku is gewoon op dit moment de beste speler die we hebben, is de beste speler in Italië en wellicht in de top 3 van beste spitsen ter wereld op dit moment.

Die mag zagen op zijn teammaats, daarmee pept hij ze op, zet hij ze scherp en laat hij hen inzien dat ze een extra stapje moeten zetten en "on top of their game" moeten zijn.

Lukaku, wat een beest zeg. Als er nu ooit nog eens iemand durft te beweren dat die niet kan voetballen.
Zoals Martinez eerder zei: Lukaku traint amper op zijn sterke punten, hij traint echter als een bezetene op zijn zwakke punten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan