eigenaars die zelf "parkeerverbod" invoeren ??

Omdat het naar vorm en uitzicht er precies hetzelfde uitziet als de rest van de straat die wel van de gemeente is = feitelijke situatie.
Volgens mij heb ik dan ergens een post niet gelezen. :unsure:

Nu, als ik het nog eens herlees, staat er "een huis in een afgelegen straat". Dus waarschijnlijk staat dat bord dus aan de oprit van dat huis dat aan een afgelegen straat ligt, en niet op straat zelf.
 
Volgens mij heb ik dan ergens een post niet gelezen. :unsure:
Ik weet niet of het in dat geval ook zo is, ik denk enkel aan dergelijke wegen die ik toevallig ken, daarom dat ik zeg dat het van de situatie ter plekke afhangt.

Jij gaat er nogal vlug vanuit dat het wel een oprit/oprijlaan moet zijn. In wijken en landelijke gebieden met veel doodlopende straatjes en doorsteken is dat vaak niet zo duidelijk.
 
Ik weet niet of het in dat geval ook zo is, ik denk enkel aan dergelijke wegen die ik toevallig ken, daarom dat ik zeg dat het van de situatie ter plekke afhangt.

Jij gaat er nogal vlug vanuit dat het wel een oprit/oprijlaan moet zijn. In wijken en landelijke gebieden met veel doodlopende straatjes en doorsteken is dat vaak niet zo duidelijk.
Dus eigenlijk gaan we beiden te snel uit van een bepaalde situatie, ook al kennen we ze niet? :p

In mijn regio is zo'n weg dan effectief weer privaat en oprit, dus ik ging er dan ook van uit dat het daar niet anders zou zijn.
 
Volgens mij mag je een auto zonder platen ook niet op de openbare weg zetten ?
Als hij nummerplaten op heeft maakt het ook niet uit welke sticker je erop hangt volgens mij

Mag niet. Heb in 2007 een boete gehad omdat er te koop ophing. Voor mijn huis, maar op een openbare parkeerplaats. Had ik hem op de oprit naast het huis gezet mocht dat wel. Was met nummerplaten overigens.
 
Dees afprinten en erover plakken.

En als ge hun gegarandeerd een half dagske plezier wil laten beleven, ernaast kleven met primer en 2 componenten ruitenkit.
 
Terug
Bovenaan