eFootball

uldNoHA.jpeg

Dat is mijn account

uZSwdmG.jpeg

En op mijn 2e account is dat mijn team. Ik vind het een beetje moeilijk om te kiezen wie ik speel, en ik speel ook anders meestal tegen de AI dan online.

Mijn zwakste schakels zijn de keeper (peruzzi is te klein en daar heb ik pech mee gehad dat ik die kreeg uit die event) en de coach ook (amorim), want out wide is niet echt meta. Maar ik heb niemand anders. Hier ga ik waarschijnlijk de Frankrijk pack kiezen voor vooral de coach en mss een betere Mbappe (ook al heb ik al een degelijke Dembele en Olise). Tchouameni kan ik ook wel gebruiken denk ik.

Normaal speel ik long ball counter online en possession tegen de AI. Maar sinds de laatste update gaat het iets minder voor mij online dus geen idee wat ik moet doen eigenlijk. Het is allemaal te direct voor mij, ik tik liever de bal rond.
Die gratis Yamal vind ik ook wel goed btw.

Tegen de AI speel ik niet. Zet ik op de steamdeck op scoor een goal en rustig laten doen..

Voor top 100k krijg je ook wel leuke kaarten vorige en dit seizoen. Maar dat is met mijn ploeg nog niet echt haalbaar denk ik.

Die gratis Yamal vind ik ook wel goed btw.

Tegen de AI speel ik niet. Zet ik op de steamdeck op scoor een goal en rustig laten doen..

Voor top 100k krijg je ook wel leuke kaarten vorige en dit seizoen. Maar dat is met mijn ploeg nog niet echt haalbaar denk ik.
Klopt, maar ik heb de mentale energie er niet voor om zoveel matchen te spelen. En de laatste tijd gaat het een beetje moeilijker. Ik speel niet zo graag online eigenlijk. Offline is chiller (maar meestal simuleer ik ook gewoon de matchen in events hoor).

Ik heb het enkel voor Isco eens gedaan wat wel gelukt was (vrij makkelijk zelfs). Een beetje spijt van dat ik toen niet tot divisie 1 ben door gespeeld want dat zat er waarschijnlijk wel in. Ik denk dat de twee beste dit jaar Timber en De Gea waren wel.

Het is ook frustrerend dat de connectie vaak wel niet goed is, en veel van de teams waar je tegen uit komt zijn ook gewoon belachelijk goed, van een totaal ander niveau natuurlijk.

SO2X6b0.png

Dit was een screenshot dat ik nam toen ik voor Isco ging

dus wins, draws en losses (uiteindelijk was ik nog 15.000 plaatsen gezakt maar ik wist dat die rating genoeg was dus dan speel ik natuurlijk niet meer door).

Maar div 1 zou wel handig zijn zodat ik nooit meer in divisie 4 moet spelen want aan start van een nieuw seizoen degradeer je vaak 2 divisies.

SO2X6b0.png

Dit was een screenshot dat ik nam toen ik voor Isco ging

dus wins, draws en losses (uiteindelijk was ik nog 15.000 plaatsen gezakt maar ik wist dat die rating genoeg was dus dan speel ik natuurlijk niet meer door).

Maar div 1 zou wel handig zijn zodat ik nooit meer in divisie 4 moet spelen want aan start van een nieuw seizoen degradeer je vaak 2 divisies.
Ik zat in div 4. Maar nu dus teruggezet. Ik hoop snel in d3 te geraken voor die SA filter.

Ik zat in div 4. Maar nu dus teruggezet. Ik hoop snel in d3 te geraken voor die SA filter.
Divisie 3 halen is zeker doenbaar.

Het is wel makkelijker om op het einde van een cyclus te spelen (denk ik). DIvisie 3 kan soms ook makkelijker zijn dan divisie 4 omdat je toch nog altijd goede spelers hebt met alt accounts die ook tot laat wachten. En in divisie 3 kan je eigenlijk tegen iedereen komen, ook tegen spelers die veel spelen maar niet zo goed zijn en daardoor vaak in div 3 zitten.

Meestal is het voor mij geen probleem maar ik verlies altijd wel toch een paar keer in div 4 hoor. [maar dat kwam mss wel door die smart assist, ik heb nog niet veel gespeeld sinds die filter er is, dus mss dat het nu wat makkelijker is?]

Divisie 3 halen is zeker doenbaar.

Het is wel makkelijker om op het einde van een cyclus te spelen (denk ik). DIvisie 3 kan soms ook makkelijker zijn dan divisie 4 omdat je toch nog altijd goede spelers hebt met alt accounts die ook tot laat wachten. En in divisie 3 kan je eigenlijk tegen iedereen komen, ook tegen spelers die veel spelen maar niet zo goed zijn en daardoor vaak in div 3 zitten.

Meestal is het voor mij geen probleem maar ik verlies altijd wel toch een paar keer in div 4 hoor. [maar dat kwam mss wel door die smart assist, ik heb nog niet veel gespeeld sinds die filter er is, dus mss dat het nu wat makkelijker is?]
Het probleem met SA is voor mij niet dat ze hem helpen. Maar meer dat ze mij limiteren. Je merkt gwn dat het spel je dingen laat doen die je niet vraagt enz.

Ik zit in div5 nu en speel constant tegen div3 spelers. 3van de 4 matchen gewonnen. Die ik verloor was en low screamer spammer van 30m.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan