Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Kopen jullie wel eens packs met irl moneys?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat niet op Steam en wil ook geen vpn gebruiken ervoor.Kopen jullie wel eens packs met irl moneys?
ik speel ook op steam. De k als je uw regio op NL zet dat het wel kan.Dat gaat niet op Steam en wil ook geen vpn gebruiken ervoor.
Het is goed zoals het is voor mij, speel toch maar sporadisch een keer.
Je bent beter van die packs te kopen dat je zeker bent van een speler, zoals nu Alaba voor 750 coins.ik speel ook op steam. De k als je uw regio op NL zet dat het wel kan.
Ik weet het niet goed, spel is gratis dus wil er wel iets insteken. Voor Belgische kaarten zoals de Vinny maandag. Maar langs de andere kant moet je er ook veel geld insteken of veel geluk hebben om die vinny te packen. Wrs een 100 of 150 pack wrs?
Ja, ik heb zo die franse pack gekocht met de trainer enz erin. Heb nu nog 250cJe bent beter van die packs te kopen dat je zeker bent van een speler, zoals nu Alaba voor 750 coins.
Weet zelf niet hoeveel zo pack kost eigenlijk, is dat niet enkel met die roze contracten ? Of kan je die ook met echt geld dan open doen ?
Kans is 1 op 150.ik speel ook op steam. De k als je uw regio op NL zet dat het wel kan.
Ik weet het niet goed, spel is gratis dus wil er wel iets insteken. Voor Belgische kaarten zoals de Vinny maandag. Maar langs de andere kant moet je er ook veel geld insteken of veel geluk hebben om die vinny te packen. Wrs een 100 of 150 pack wrs?
Ja, ik weet hoe dat werkt. Weet alleen niet hoeveel spelers in dat pack zitten. Maar kunnen er idd 150 zijn. En dan betaal je wel 150€ voor die kompany (worst case). En dat pack is met 3 cb’s. Dat maakt het wel gortig. Misschien hopen op een Belgische pakketje ofzo.Kans is 1 op 150.
Dus 100 coins per spin, 900 coins per 10 spins. Als je alle 150 open doet, garandeer je de spelers die in die pack zitten. Je kan geluk hebben, maar je kan ook pech hebben. Compleet random.
Ik weet niet wat de prijs is maar ik denk dat het een beetje gelijkloopt aan 1 euro per 100 coins (het is iets minder misschien als je een groot aantal coins in 1 keer koopt).
Dat zal gewoon 150 zijn.Ja, ik weet hoe dat werkt. Weet alleen niet hoeveel spelers in dat pack zitten. Maar kunnen er idd 150 zijn. En dan betaal je wel 150€ voor die kompany (worst case). En dat pack is met 3 cb’s. Dat maakt het wel gortig. Misschien hopen op een Belgische pakketje ofzo.
Ja, dat viel tegen eigenlijk. Ik simuleer wel elke dag een matchke tijdens de match ofzo om toch een gratis speler te krijgen elke dag. Maar het is niet echt bruikbaar. Eerder gotta catch 'em all gedoe maar dan met voetbalkaarten. De boosters die enkel geactiveerd worden bij 11 spelers van dezelfde nationale ploeg in één selectie maken de meeste kaarten onbruikbaar gewoon.Die POTD niets te speciaal. Voor mijn team van 2 weken oud mss hier en daar wel een leike speler om op te pikken.
Ergens moet je spelers hebben met die speciale skills om div1 te kunnen halen.Dat zal gewoon 150 zijn.
Belgisch pakketje hebben ze nog vrij recent gedaan dus ik denk ook niet dat ze dat direct zullen doen. Maar misschien de nieuwe update volgende week donderdag dat er nieuwe national teams komen.
Klopt, dat vergroot de kans dat je divisie 1 haalt. Ik denk dat er wel zijn die het kunnen die lang genoeg spelen als ze genoeg degelijke f2p spelers hebben die wel goed (soms geven ze wel eens iets gratis weg, je hebt dan nog wel wat geluk nodig, maar je kan zo ook iets opbouwen).Ergens moet je spelers hebben met die speciale skills om div1 te kunnen halen.
Vandaag had ik zie POTD van Zuid Afrika, daar gaan we niet veel mee aanvangen.
Wat je wel kan doen is als bv een doku in POTD komt dat pack spinnen tot je hem hebt ofzo.
Ik wil niet perce de beste spelers, maar omdat de game gratis is wil ik hier en daar wel eens wat geld eraan uitgeven. Mss dat ik wat 100c spins doe voor Kompany. Weet het nog niet.Klopt, dat vergroot de kans dat je divisie 1 haalt. Ik denk dat er wel zijn die het kunnen die lang genoeg spelen als ze genoeg degelijke f2p spelers hebben die wel goed (soms geven ze wel eens iets gratis weg, je hebt dan nog wel wat geluk nodig, maar je kan zo ook iets opbouwen).
Maar als je de allerbeste spelers wilt of metaspelers dan moet je inderdaad geld tegen aangooien en dan gaat het inderdaad allemaal een stuk vlotter.
En klopt. Zeker de event spelen wanneer een groot team speelt (zoals België of Frankrijk is zeker de moeite waard, gezien de meest voor de hand liggende teams voor national team events voor ons toch gewoon België en Frankrijk zullen zijn, misschien Spanje-Engeland. Duitsland, Portugal, Argentinië, Italië, Brazilië kunnen ook wel). Maar Frankrijk is meest meta uiteraard en makkelijkst om spelers op te pikken.
Het is natuurlijk nog vroegDit is mijn team momenteel btw![]()
Ja, maar misschien moet je dan wachten tot als ze eens Eden Hazard doen (en dan weet je ook of je het spel tegen dan niet beu bent geraakt). Hazard heeft wel vrij recent een goede kaart gehad maar er is wel een kans dat ze hem nog eens terug doen voor een 2e keer in juli of augustus voor de nieuwe efootball update van het nieuwe seizoen (gezien het een big time was).Ik wil niet perce de beste spelers, maar omdat de game gratis is wil ik hier en daar wel eens wat geld eraan uitgeven. Mss dat ik wat 100c spins doe voor Kompany. Weet het nog niet.
Dit is mijn team momenteel btw
De Meta enz boeit me allemaal niet zo. Ben vooral aan het leren hoe alles werkt enz qua dribblen, verschillende shoten, tactieken enz.. coaches, tactieken counteten, spelers lam leggen..Ja, maar misschien moet je dan wachten tot als ze eens Eden Hazard doen (en dan weet je ook of je het spel tegen dan niet beu bent geraakt). Hazard heeft wel vrij recent een goede kaart gehad maar er is wel een kans dat ze hem nog eens terug doen voor een 2e keer in juli of augustus voor de nieuwe efootball update van het nieuwe seizoen (gezien het een big time was).
Die pack is waarschijnlijk goed als je een P2W verdediger wilt. Maar je gaat wellicht sneller impact voelen van een meer aanvallende speler. Al zijn P2W verdedigers wel zeldzamer. Kompany lijkt mij een goede destroyer, alleen misschien een beetje te traag?