Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Die gratis Yamal vind ik ook wel goed btw.![]()
Dat is mijn account
![]()
En op mijn 2e account is dat mijn team. Ik vind het een beetje moeilijk om te kiezen wie ik speel, en ik speel ook anders meestal tegen de AI dan online.
Mijn zwakste schakels zijn de keeper (peruzzi is te klein en daar heb ik pech mee gehad dat ik die kreeg uit die event) en de coach ook (amorim), want out wide is niet echt meta. Maar ik heb niemand anders. Hier ga ik waarschijnlijk de Frankrijk pack kiezen voor vooral de coach en mss een betere Mbappe (ook al heb ik al een degelijke Dembele en Olise). Tchouameni kan ik ook wel gebruiken denk ik.
Normaal speel ik long ball counter online en possession tegen de AI. Maar sinds de laatste update gaat het iets minder voor mij online dus geen idee wat ik moet doen eigenlijk. Het is allemaal te direct voor mij, ik tik liever de bal rond.
Tegen de AI speel ik niet. Zet ik op de steamdeck op scoor een goal en rustig laten doen..
Voor top 100k krijg je ook wel leuke kaarten vorige en dit seizoen. Maar dat is met mijn ploeg nog niet echt haalbaar denk ik.